9 Kasım 2014 Pazar

7 Kasım Cuma günü derslerde yaptığımız etkinlikler;

İlk dersimize ödev kontrolü ile başladım. Ödevler hakkında öğrencilere tek tek sorular sordum. Ses ve hece birleştirme çalışmaları yaptırdım.

İkinci dersimize Hayat Bilgisi'nden kişisel farklılıklarla ilgili konumuzu çalıştık. İnsanların benzer ve farklı yönlerinin olabileceği konusunda konuştuk. Benzerlikler ve farklılıklar üzerinde çalıştık. Çalışma kitabımızdaki etkinliği yaptık.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde "i" sesi ile ilgili dikte çalışması yaptırdım. Düz bir metnin nasıl yazılacağı üzerinde öğrencileri bilgilendirdim. "Aile" başlıklı kısa bir okuma metni yazdırdım. Cümlenin sonuna nokta konulması gerektiğini ve noktadan sonra büyük ses ile yeni bir cümleye başlama konusunda öğrencilerimi bilgilendirdim. Söylediğim cümleyi öğrenciler defterlerine yazdılar. Bende daha sonra bilgisayara yazdım. Çalışmanın sonunda oluşturduğumuz metni okuduk.

Öğleden sonraki dersimizde ritmik sayma yaptık. Atatürk'ün Hayatı ile ilgili hazırladığım sunumu tekrar ettik. Atatürk'ün hayatı ile ilgili öğrencilerime sorular sordum. "Atatürk Marşı" nı tekrar ettik.

Son dersimizde öğrencileri serbest bıraktık. İsteyen resim yaptı isteyen oyun hamurları ile kuklalar yaptılar. Bende bazı öğrencileri yanıma çağırıp bireysel çalışma yaptırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder