3 Kasım 2014 Pazartesi

Yeni bir haftaya daha başladık. İlk dersimizde ödev kontrolü yaptım. Öğrencilere tek tek hece ve kelimeler sordum. Karışık olarak sayılardan sordum.

İkinci dersimizde "i" sesi ile hece ve kelime oluşturma çalışmaları yaptık. Kağıtlara sesleri ve heceleri yazıp öğrencilere sordum. Birleştirmeleri yaptık. Yeni oluşan hece ve kelimeleri defterimize 2'şer satır yazdık.

Dördüncü dersimizde matematik yaptık. Ritmik saymalar konusunu çalıştık. Morpakampüsteki etkinlikleri çalıştık. Hazırladığım çalışma kağıtlarını yaptık. Tamamlamayan öğrencilerimiz evde tamamlayacaklar.

Hece ve kelime çalışmalarımız yarım kalmıştı. Öğleden sonraki ilk dersimizde yarım kalan çalışmalarımızı bitiridik. Kalan zamanımızda "Atatürk Çocukları" isimli marşı öğrenmeye başladık. Marşa ulaşmak için aşağıdaki bağlantıya tıklayınız. Şarkılarımız sayfasının en altına sözlü olan videoyu ekledim.

Marşın sözlerini arada sırada öğrencimize tekrarlatırsanız sınıftaki çalışmalara katılması daha kolay olacaktır.

Havanın güzel olmasını fırsat bilerek ön bahçede yakan top oynadık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder