3 Nisan 2015 Cuma

İlk dersimize genel tekrar çalışmaları ve ödev kontrolü ile başladım. Ödev kontrolüm sırasında öğrencilerim Türkçe kitabındaki serbest okuma metinlerini okudular. Ritmik sayma çalışmaları takvim ve tarih konusuna değindik. Evde yapılan çalışmalar hakkında öğrencilerimle sohbet ettim. Ev çalışmalarına gereken önemin verilmesi üzerine konuştuk.

İkinci dersimizde Hayat Bilgisi yaptık. Hayat Bilgisi'nden depremden korunmayla ilgili morpa kampüsteki etkinlikleri yaptık. Konuyu dinledik. Hazırladığım sunum yardımıyla soru cevap yaptık. Çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten çizgi filmler yardımıyla toplama ve çıkarma işlemleri ile ilgili problemler çözdük. Problemlrin canlandırmasını yaptık. Defterimize model ve şekilleri kullanarak çözümleri yaptık.

Öğleden sonraki ilk dersimizde öğrencilerimi serbest çalışmaları için bıraktım. Hikaye kitabı değişimini ve ödevlendirmeyi yaptık.

Son dersimizi Olgun öğretmenimizin "Ateş Böceği" eğitim - öğretim karavanında etkinlikler yaparak geçirdik. Okul çıkışında haftanın kitap kurdu panosunu değiştirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder