28 Nisan 2015 Salı

İlk dersimize genel tekrar çalışmaları yaparak başladık. Önceki öğrendiğimiz konularla ilgili soru cevap yaptık. Zaman kavramına değindik. Ödev kontrolünü yaptım. Kalan zamanımızda verdiğim ödevdeki "Padişah İle İhtiyar Çiftçi" metninin okuma çalışmasını yapmaya başladık.

İkinci dersimizde verdiğim ödevdeki metnin okuduğunu anlama çalışmalarını tekrar ettik. Türkçe kitabımızdaki "Gökyüzünde Neler Var?" metnini hatırlamak için tekrar ederek okuduk. Çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık.

Üçüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten uzunlukları ölçmeyle ilgili problem çözdük. Bunun için defterimize bir tane dikdörtgen çizdik. Bu dikdörtgenin bir bahçe olduğunu ve bahçenin sahibinin çevresinin kaç adım olduğunu bulmak istediğini hikayeleştirerek problem oluşturduk. Bahçenin kenarlarının adımlarını yazdık. Sınıfımızda ip kullanarak bahçeyi oluşturduk. Kenarlarını adım ile sayarak yazdık. Daha sonra çevresinin toplam kaç adım olacağını nasıl bulacağımızı tartıştık. En sonunda soru cevaplar ile bütün kenarları toplayarak çevrenin kaç adım olacağı sonucuna ulaştık.

Dördüncü dersimizde Hayat Bilgisi'nden 3.değerlendirme çalışmasını yaptık. Öğrencilerime soruları  yanıtlamaları için zaman verdim. Daha sonra sırayla soruları okutarak ve yanıtlayarak değerlendirme çalışmasını bitirdik.

Öğleden sonraki ilk dersimizde Hayat Bilgisi'nden eşyaların zaman içerisinde eskiyeceği konusuna çalıştık. Hazırladığım sunum yardımıyla soru cevaplar ile konuyu çalıştık. Çalışma kitabındaki etkinliği yaptık.

Son dersimizde görsel etkinlik çalışması yaptık. Öğrencilerim çalışmalarını yaparken hikaye kitabı değişimini ve ödevlendirmeyi bireysel olarak yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder