14 Nisan 2015 Salı

İlk dersimize ödev kontolü ile başladım. Soru cevap ile genel tekrar çalışmalarını yaptık. Takvim ve tarih konusuna değindik. Kalan zamanımızda Hayat Bilgisi yaptık. Hayat Bilgisi'nden geçmiş, şimdi ve gelecek zamanlar üzerinde durduk. "Maviş'in Ektiği Tohum" konusunu hazırladığım sunum yardımıyla çalıştık.

İkinci dersimizin bir kısmında Hayat Bilgisi'ne devam ettik. Zamanlar ile ilgili öğrencilerimden cümleler kurmasını istedim. Kalan zamanımızda Türkçe yaptık. Ödev olarak verdiğim "Mevsimler" metnine çalışmaya başladık. Okuma çalışmalarını yaptık. Konuyla ilgili metin anlama sorularını cevaplandırdık.

Üçüncü dersimizde Türkçe kitabımızdaki "Bahar" metnini çalışmaya devam ettik. Şiiri okuduk ve sözlük çalışması yaptık.

Dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten çıkarma işlemi ile ilgili problem kurma ve çözme çalışması yaptık. Bunun için öğrencilerime görsel dağııtım. Öğrencilerim bu görseli defterlerine yapıştırıp problem kurdular. Problemin verilen ve istenilenlerini yazıp şekiller çizerek çözümlerini yaptılar.

Öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yapmaya devam ettik. Matematikten uzamsal ilişkiler konusuna devam ettik. Öğrencilerime konuyla ilgili görsel dağıttım. Bu görseli defterlerine yapıştırdılar ve varlıkların yerlerini tarif edip cümleler şeklinde yazdılar. Kalan zamanımızda peygamberimiz ile ilgili sunum izledik ve soru cevap yaptık.

Son dersimizde dışarıda oyun oynadık. Dersimizin başında kısa bir koşu yarışması yaptık. Daha sonra öğrencilerimi oynamaları için serbest bıraktım. Ön bahçede beraber futbol oynamaya çalıştık. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder