6 Nisan 2015 Pazartesi

Kesirler Konusuna Başladık

İlk dersimize sohbet ederek başladık. Öğrencilerime hafta sonunu nasıl geçirdiklerini sordum. Ödev kontrolünü yaptım. Öğrencilerim ödev kontrolüm sırasında serbets okuma metinlerinden birini okudular. Kalan zamanımızda tarih ve takvim konusuna değindik. Hareketli şarkılar eşliğinde dans ettik.

İkinci dersimizde "İki İnatçı Keçi" metnine çalışmaya başladık. Okuma çalışmalarını yaptık. Metnin canlandırmasını ve metin anlama sorularını yanıtladık.

Üçüncü dersimizin bir kısmında Hayat Bilgisi'nden tema değerlendirme çalışmalarının bir kısmını yaptık. Kalan zamanımızda Türkçe'den "Bekleyiş" metnine giriş yaptık. Öğrencilerime uzay ve gökcisimleri ile ilgili kısa çizgi film izlettim. Uzay ve gökcicimleri ile ilgili fotoğraflar üzerinden soru cevap yaptık.

Dördüncü dersimizde "Bekleyiş" metninin çalışma kitabındaki etkinliklerine çalıştık. Görsel çalışmayı ve bilmeceler etkinliğini tamamladık.

Öğleden sonraki ilk dersimizde matematikten "Kesirler" konusuna giriş yaptık. Bunun için öğrencilerime kitaptaki konuyla ilgili görseller üzerinden sorular sordum. A4 kağıdı ile yarım ve bütün arasındaki ilişkiyi gösterdik. Sınıfa getirdiğim elmalar ile öğrencilerime bütün ve yarım arasındaki ilişkiyi sordum. Elmaların iki eş parçaya nasıl ayırabileceğimizi konuştuk. Elmaları yarım yarım yedik.:)

Son dersimizi dışarıda serbest oyun oynayarak geçirdik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder