24 Nisan 2015 Cuma

İlk dersimize kısa bir sohbet ile başladık. 23 Nisan Çocuk Bayramı'nı ilçemiz kapalı spor salonunda kutlamıştık. Öğrencilerimden yapılan etkinlikler ile ilgili düşüncelerini aldım. Ödev kontrolünü yaptım. Ödev kontrolüm sırasında öğrencilerimde "23 Nisan Misafiri" metnini okudular. Kalan zamanımızda ritmik sayma çalışmalarını tekrar ettik.

İkinci dersimizde Türkçe yaptık. "23 Nisan Misafiri" metninin okuma çalışmasını yaptık. Metin anlama çalışmalarını sözlü olarak yaptık.

Üçüncü dersimizde "Güneş'in Uyuduğu Yer" hikayesinin çalışma kitabındaki etkinliklerini tamamladık.

Dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematik çalışma kitabındaki uzamsal ilişkiler konusunun etkinliklerini tamamladık.

Öğleden sonraki ilk dersimizde yeni çizgi filmimize başladık. Öğrencilerim film izlerken hikaye kitabı değişimini ve ödevlendirmeyi yaptım.

Son dersimizde okulumuz arka bahçesinde oyunlar oynadık. Okul çıkışı haftanın kitap kurdu panosunu değiştirdim.
23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramı dolayısı ile ilçemiz ilkokulları arasında düzenlenen resim yarışmasında sınıfımız öğrencilerinden Fatma Ceylin 2. olmuştur. Yaptığı güzel resimden dolayı öğrencimi tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder