9 Nisan 2015 Perşembe

Tekil - Çoğul İsimler

İlk dersimize genel tekrar çalışmaları yaparak başladık. Ritmik sayma çalışmaları yaptık. Tarih ve takvim konusuna değindik. Ödev kontrolünü yaptım. Ödev kontrolüm sırasında öğrencilerimde verdiğim metni okudular. Sınıf ve okul kuralları ile davranışlar üzerinde sohbet ettik.

İkinci dersimizde Türkçe yaptık. Türkçeden ödev olarak verdiğim fıkraya çalıştık. Okuma çalışmalarını yaptık. Fıkranın canlandırmasını yaptık. Metin anlama sorularını cevaplandırdık.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde Türkçe dersi dilbilgisi konusu çalıştık. Tekil ve çoğul isimler konusuna başladık. Birkaç materyal kullanarak konuya giriş yaptık. Morpakampüs etkinlikleri ile konuyu çalıştık. Hazırladığım sunum yardımıyla soru cevaplar ile konuyu anlama çalıştık. Daha sonra Türkçe defterimize hazırladığım kes - yapıştır etkinliği ile konuyla ilgili not tuttuk. Kavranması zor bir konu olmadığı için öğrencilerim bu etkinlikte zorlanmadılar ve hepsi doğru ve düzenli bir şekilde çalışmasını tamamladı. Zorlanan birkaç öğrencime yardımcı oldum.
Öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Matematikten karışık olarak toplama ve çıkarma işlemleri alıştırmaları yaptık.

Son dersimizde öğrencilerimi çalışmaları için serbest bıraktım. Hikaye kitabı değişimini yaptık. Ödevlendirmeyi yaptım. Okuma çalışmalarında zorlanan öğrencilerimle bireysel olarak okuma çalışması yaptık.

2 yorum:

  1. Neden bizim öğretmenimiz sizin gibi çalışmalar yapmıyor...görsel çalışma çok önemli, ayrıca yazılarımız, defter düzenimiz gercekten cok kötü 2.dönemin bitmesine az kaldı çizgili defterlere geçmedik bizde sıkıntı çok

    YanıtlaSil
  2. Çalışmalarınızı beğenerek takip ediyorum. Defterdeki Tekil ve çoğul isim şablonunu paylaşabilir misiniz...

    YanıtlaSil