27 Nisan 2015 Pazartesi

Uzunlukları Ölçme

İlk dersimizde hafta sonunu nasıl değerlendiğimiz ile ilgili kısa sohbet ettik. Ödev kontrolünü yaptım. Görsele göre hikaye yazma çalışmasını her öğrencim ile detaylı olarak inceledim. Yapılan hataları ve bu çalışmanın nasıl yapılacağını tek tek anlattım. Ödev kontrolü sırasında öğrencilerim "Gökyüzünde Neler Var?" metnini okudular. Kalan zamanımızda takvim, tarih ve zaman konularına değindik.

İkinci dersimizde Türkçe yaptık. Türkçeden "Gökyüzünde Neler Var?" metniyle ilgili soru cevap yaptık. Sesli, sessiz ve takip ederek okuma çalışmaları yaptık.

Üçüncü dersimizde Türkçeden konuya kaldığımız yerden devam ettik. Çalışma kştabındaki 1. etkinliği tamamladık. Kalan zamanımızda matematik yaptık. Matematikten doğal uzunluk ölçü birimlerini hatırladık. Metre ile ilgili soru cevap yaptık.

Dördüncü dersimizde matematik defterimize uzunlukları ölçmeyle ilgili kes- yapıştır etkinliği yaptık. Defterimize her yapıştırdığımız doğal uzunluk ölçüsünden sonra tek tek ölçmeler yaptık ve defterimize not tuttuk.

Öğlden sonraki ilk dersimizde matematikten uzunluk ölçüleri konusuna devam ettik. Doğal uzunluk ölçü birimlerini tamamladık ve metreyi çalıştık. Kalan zamanımızda hikaye kitabı değişimini yaptık. Ödevlendirmeyi yaptık.
Son dersimizde okulumuzun ön bahçesinde tek sıra halinde hazır bulunmayı ve temel beden eğitimi hareketlerini gösterdim. Kalan zamanımızda ön bahçede oyunlar oynadık. Okul çıkışında öğrencilerimin hafta sonu yazdıkları hikayeleri sınıfımız panosunda sergiledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder