20 Ocak 2017 Cuma

1. Dönem Biter (^_^)

2016 - 2017 eğitim - öğretim yılının 1. dönemini bugün bitirdik. Dönemin başından beri yaptığımız çalışmalar ile çok yoğun bir zaman geçirdik. Dönemin başında planladığımız programımızı aksatmadan ve başarılı bir şekilde bitirdik. Yaptığımız çalışmalar sonıcunda öğrencilerimizin büyük bir kısmı akademik olarak iyi bir seviyeye geldiler. Eksikleri olan öğrencilerimiz ile ekstra  çalışmalarımız 2. dönem de devam edecektir. 2. dönemde akademik ve sosyal becerilere yönelik çalışmalarımız devam edecektir.

Ara tatili nasıl değerlendirmemiz gerektiği ile ilgili rehberlik çalışması yaptık. Bu konuyla ilgili gerekli veli bilgilendirme çalışmasını öğrencilerimize verdim. Öğrencilerimiz kendi sorumluluklarını kendileri üstleneceklerdir. Fakat velilerimizinde üstlenmesi gereken sorumlulukları vardır. Eğer bu konuda bir aksaklık olur ise şimdiye kadar yapılan çalışmaların bir önemi kalmayacaktır. Velilerimize her zaman söylüyorum; "Sizler çocuğunuzun öğretmeni veya arkadaşı değilsiniz. Öğrencimizin öğretmenleri ve arkadaşları zaten var. Sizler onların annesi ve babasısınız. Bu konuda sizlere düşen sorumluluk anne ve babalık görevini layıkıyla yerine getirmektir. Aile bireylerini ilgilendiren sorumluklarınız vardır ve bu sorumlulukları yerine getirmeniz gerekmektedir." bu düşünce ile öğrencilerimizden gönderdiğim aile çalışmalarını mutlaka yapmaya çalışınız.

Öğrencilerimize şimdiden iyi tatiller diliyorum. Onlar, neler yapılması gerektiğini ve sorumluluklarını biliyorlar. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder