27 Ekim 2014 Pazartesi

Hafta sonu için verdiğim ödev kontrolü ile dersimize başladık. Ödevle ilgili öğrencilere tek tek sorular sordum. Kalan zamanımızda öğrenci kulüpleri ile ilgili öğrencilere sorular sordum.

İkinci dersimizde öğrenci kulüpleri ile ilgili konumuza çalışmaya devam ettik. Önceden hazırladığım kulüplerle ilgili afişleri sıramın üzerine koydum. Afişleri öğrencilere gösterip bu kulüplerin hangi işlerle uğraşacağını konuştuk. Öğrencilerime bu kulüplerin hangisinde yer almak istediklerini sordum. Daha sonra kulüplere öğrenci seçimini yaptık. Öğrenciler seçecekleri kulüplerin afişlerini aldılar. Hayat Bilgisi çalışma kitabının konuyla ilgili sayfasına bu afişleri zımbaladım. Kulüple ilgili simge tasarlama etkinliğini ödev olarak verdim.

Dersimizin kalan zamanında okuma yazma kitabımızın "t" sesiyle ilgili olan sayfalarını çalıştık. Sayfalardaki hece, kelime ve cümleleri çalıştık, okuduk ve yazdık. Bu sayfalardaki hece, kelime ve cümleler okunup tekrar edilmelidir.

Öğleden sonraki ilk dersimizde sayama çalışmları yaptık. Hazırladığım sunumdan 1'er , 10'ar ve 5'er ritmik saymalar ile geriye ritmik saymalar yaptık. Hazırladığım çalışma kağıdının bir kısmını sınıfta yaptık. Kalan kısmı evde tamamlanmalıdır.

Havanın iyice soğumasından dolayı oyun ve fiziki etkinlikler dersini sınıfta yapacağız. Son dersimizde isteyen öğrenciler resim yaptı, isteyenler oyun hamurları ile oynadılar. Bende öğrencileri sırayla yanıma çağırıp okuma kitapçığındaki metinlerden okuttum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder