23 Ekim 2014 Perşembe

Sınıf Başkanı Seçtik

Ödev kontrolü ile ilk derse başladık. Öğrencilerin ödevlerini tek tek kontrol edip sorular sordum. Kalan zamanımızda sınıf başkanlığı seçimini yaptık.

Sınıf başkanlığı seçimi için aday olacak kişilerin isimlerini bir kağıda yazıp torbaya koymuştum. Torbadan çektiğim 4 kişi sınıf başkanlığı için aday olmuştu. Bugün öğrencilerim daylardan desteklediği kişilere oy verdiler. Oy verme işlemini şu şekilde yaptık:
4 adayımızın fotoğraflarını çoğaltıp her aday için hazırladığım renkli kartların üzerine koydum. Öğrenciler seçecekleri kişilerin kartları üzerindeki fotoğraflarından bir tanesini alıp seçim sandığı için kullandığım kutunun içine attılar. Sırayla bütün öğrenciler oylarını kullandılar. Oy sayımı için aday olmayan iki öğrenciyi görevlendirdim. Onlar kutudan çıkan oyları bana söylediler. Bende bilgisayarda çıkan her oy için o adayın fotoğrafının altına bir işaret koydum. İşaretleri saydık ve sınıf başkanımızı belirledik.
Ayşe Betül 10 oy alarak sınıf başkanı seçildi. Göktuğ 5 oy ile sınıf başkan yardımcısı oldu.
İkinci dersimizin bir kısmında seçimle ilgili yaptıklarımızı konuştuk. Hayat Bilgisi çalışma kitabındaki etkinliklerimizi yaptık. İkinci dersimizin kalan zamanında "t" sesini tekrar çalışması yaptık. "t" sesi ve önceki öğrendiğimiz sesleri birleştirerek hece ve kelimeler oluşturduk. Hece ve kelime oluşturma çalışmalarının büyük bir kısmını artık defter üzerinde yaptıracağım.Öğrencilerimizin defter düzenine dikkat edelim.
Bugün "et"  "ete" "at" ve "ata" hece ve kelimelerini çalışıp 2 cümle dikte çalıştırması yaptırdım.
 Öğleden sonraki serbest etkinlik dersimizde öğrendiğimiz şarkıları tekrar ettik. Kalan zamanımızda takip ettiğimiz çizgi filmimizi izleyip bitirdik. Çizgi filmle ilgili soru-cevap yaptık. Son dersimizi arka bahçede oyun oynadık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder