21 Ekim 2014 Salı

İlk dersimize ödev kontrolü ile başladım. "a" sesiyle ilgili olan fasikülü inceledim. Öğrencilere tek tek hece ve kelime sordum. İmzaladığım ödevler (çalışma kağıtları, fasiküller vs.) çantasında ise evde kalabilir. Okula sürekli getirmesine gerek yoktur. Dersimizin kalan zamanında Hayat Bilgisi'nden Okul kuralları konusunu çalıştık. Hazırladığım sunum yardımı ile kurallar konusunda öğrencilerimle konuştuk. Çalışma kitabındaki etkinliği yaptık.

İkinci dersimizde okuma ve yazma çalışması yaptık. Öğrencilerin defterlerine el ele tutuşan iki kız çocuğunun resmini yapıştırdım. Daha sonra kelime söyleyerek dikte çalışması yapmaya başladık. Her söylediğim kelimeden sonra öğrencileri tek tek kontrol edip yanlışlarını düzeltmeye çalıştım. İki dersimi alan dikte çalışmasının sonunda 6 satırlık bir okuma metni yazmış olduk. Öğrencilerin defterlerini toplayıp kontrol ettim ve defterlerine bir tane okuma metni zımbaladım.
Son dersimizin kalan zamanında sayma çalışması yaptık. Makarna ve iplik kullanarak "0" ve "9" rakamlarını çalıştık. Makarna ve iplik kullanarak rakamları oluşturma etkinliğimiz bitti. Bir süre bu etkinliğimiz panomuzda kalacaktır. Öğrencilerimiz evde sürekli sayma çalışması yapmalıdır.
 Öğleden sonraki dersimizde öğrencilerime gökyüzü ile ilgili sorular sordum. "Ay" ,"Güneş" ve yaşadığımız gezegen hakkında konuştuk. Fotoğraflar gösterdim. Bir uzay mekiğinin kalkışını ve gökyüzünde kayboluşu ile ilgili video izledik. Astronot hakkında konuştuk. Devamında roket ile ilgili kes-yapıştır etkinliği yaptık.

Etkinliğin taslağına ulaşmak için aşağıdaki bağlantıta tıklayınız.

Etkinliğimizden fotoğraflar;
Son dersimizde arka bahçede oyun oynadık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder