8 Ocak 2016 Cuma

Genel Tekrar Çalışmaları

İlk dersimize haftanın değerlendirmesi ile başladık. Kısaca sohbet ettik. Hayat bilgisinden iletişim konusu ve okul heyecanım teması ile ilgili çalışma kağıtlarından etkinlikler yaptık. Bulmaca çalışmaları yaptık. Öğrencilerim çalışmalarını yaparken ödev kontrolünü yaptım. Öğrencilerim pazartesi gününden itibaren ajanda kullanmaya başlamışlardı. Ajandaları tek tek kontrol ettim. Hataları ve yanlış kullanımları düzeltmeye çalıştım.

İkinci dersimizde yapılan hayat bilgisi tekrar çalışmalarını kontrol ettim. Etkinlikleri sırayla yanıtlayıp yanlışlarımızı düzelttik.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematik ders ve çalışma kitabındaki zaman konusuna kadar olan bütün etkinlik ve çalışmaları bitirdik.

Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Türkçeden spor ve oyun teması değerlendirme çalışmasını yaptık. Serbest okuma metinlerini okuduk.

Son dersimizde hafta sonu ödevini anlattım. Kitap değişimi ve okuma değerlendirme çalışmasını yaptık. Davranış değerlendirme panomuzu inceledik. Kalan zamanımızda serbest çalışmalar yaptık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder