12 Ocak 2016 Salı

Sürüsü Azalan Çoban

İlk dersimize kısa bir hazırlıktan sonra başladık. Dün olayların oluş sırası ile ilgili verdiğim çalışmayı sınıfta kontrol ettik. Bunun için önce kelebek ile ilgili metni takip ederek okuma çalışması yaptık. Metnin başlangıç, buradan giriş bölümüne değindik. Olayların devamı olan gelişme ve bitiş olan sonuç bölümlerine değindik. Daha sonra karışık verilen görselleri sıralandırıp ilgili ifadeleri kullanarak metni kısaca özetledik. Kalan zamanımızda ödev kontrolünü yaptım. Çarpma işlemine giriş yaptığımız için ödevlerde hatası olan öğrencilerime yardımcı oldum. Öğrencilerimiz her gün mutlaka ritmik saymaları evde tekrar etmelidirler. Gerekli tekrarları sınıfta yapıyoruz fakat evde sayma konusunun desteklenmesi gerekiyor.

İkinci dersimizde Türkçe kitabından Sürüsü Azalan Çoban hikayesine giriş yaptık. Çorak ve çorak olmayan iki görsel arasındaki farkları bulduk. Çorak arazinin neden bu şekilde olabileceğini kavramaya çalıştık. Sebepleri listeledik. Doğayla ilgili olan sebepleri ve insanla ilgili olan sebepleri ayırdık. İnsanların doğaya verdikleri zararları konuştuk. Hikayedeki görselleri inceleyip görsel okuma yaptık. "Resimde ne görüyorsunuz?" ile "Resimde ne anlatılıyor?" sorusu arasındaki farka dikkat ederek görsel okuma yaptık. Hikaye ile ilgili çalışma kitabındaki birinci etkinliği tamamladık. Hikayeyi takip ederek okuduk.

Üçüncü ve dördüncü dersimiz İngilizce idi.

Öğleden sonraki ilk dersimizde tiyatro ve sihirbazlık gösterisini izledik. Son dersimizde ev çalışmaları hakkında öğrencilerimizi bilgilendirdim. Kitap değişimi ve değerlendirmesini yaptık.

Okul çıkışı ikinci grup öğrencilerimiz ile Türkçe ve matematik kursu yaptık. Türkçeden olayların oluş sırası ve eş sesli kelimeler ile ilgili etkinlik ve test çözme çalışması yaptık. Matematikten problem çözme çalışması yaptık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder