6 Şubat 2017 Pazartesi

2. Dönem Başlar

2016 - 2017 eğitim - öğretim yılının 2. dönemine bugün başladık. 2. dönemin tüm öğrencilerimize ve velilerimize ayrıca eğitim - öğretim sürecinde yerinin doldurulamayacağı öğretmenlerimize hayırlı olmasını diliyorum.

İlk dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Öğrencilerimiz ile tatil hakkında sohbet ettik. Tatil boyunca yapılan çalışmaların bir kısmını kontrol ettim. Özellikle kitap okuyan öğrencilerimizle okudukları kitaplar hakkında kısaca konuştuk. Tekrar çalışmaları ve özellikle matematikten sayı kavramı (ritmik saymalar) üzerinde konuştuk. Birkaç haftaya kadar bölme işlemine başlayacağımız için ritmik sayma konusu çok önemlidir.

İkinci dersimizde fen bilimleri feterimizden duyu organlarımız konusunu çalıştık. Çalışma kağıtlarından duyu organlarımızın sağlığı ile ilfili örnek olaylar üzerinden etkinlikler yaptık. Üniteyi tekrar ettik.

Üçüncü dersimizde Türkçe kitabındaki Yol Ayrımı hikayesini okuduk. Çalışma kitabındaki öğrencilerimziin yapması gereken bireysel etkinlikler hakkında konuştuk. Daha sonra serbest okuma metinlerini okuduk.

Dördüncü dersimizde Türkçeden yeni okuma metnine başladık. Ekmeğin yapım aşaması ile ilgili kısa videolar izledik. Videolar üzerinden soru cevaplar yaptık. Çiftçilik mesleği ile ilgili soru cevaplar yaptık. Reklamlar ve reklamların amacının neler olduğunu konuştuk. Yarın konuyla ilgili şiiri işlemeye başlayacağız.

Öğleden sonraki ilk dersimizde matematikten alıştırmalar yaptık. Kalan çalışmamıza yarın devam edeceğiz.

Son dersimizde sulu boya ile ilgili serbest görsel etkinliği yaptık. Öğrencilerimiz çalışmasını yaparken yardımcı kaynaklardan çalışma yapan öğrencilerimizin çalışmalarını kontrol ettim. Tatilini farklı şehirlerde geçiren ve bu şehirlerde gezip gördüğü yerlerin fotoğrafını getiren öğrencilerimizin fotoğraflarını inceledik. (Kayra - Edirne gezisi ve Muhammed'in Eskişehir'in gezisi) Tatilini farklı şehirde geçiren çok öğrencimiz vardı. Şimdilik iki öğrencimiz fotoğraf getirdi.

Okul çıkışı birinci grup öğrencilerimiz ile Türkçeden okuduğunu anlama ve tekrar çalışmaları yaptık. Matematikten çarpma işlemi alıştırmaları ve geometri tekrar çalışması yaptık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder