15 Şubat 2017 Çarşamba

Bilinçli Tüketici - Ses Kaynakları

İlk dersimize ev çalışması olarak verdiğim hayat bilgisi okul heyecanım testinin kontrol çalışması ile dersimize başladık. Daha sonra okuduğunu anlama metni olan "Robotum Uzayda" metninin kısaca metin çalışmasını yaptık. Bölme işlemi ile ilgili verdiğim çalışma kağıdının kontrolünü bireysel olarak yaptık.

İkinci dersimizde ve üçüncü dersimizin bir kısmında hayat bilgisinden paramızı harcarken isimli konuya başladık. Morpakampüsten konuyla ilgili örnek olayı okuduk ve sorularını yanıtladık. çalışma etkinliklerini yaptık. Bilinçli tüketici olma, yerli malı kullanma, tasarruf yapma gibi konular üzerinde soru cevaplar yaptık. Öğrencilerimizden günlük hayatta bu konularla ilgili neler yaptıklarını, aile bütçesine nasıl katkıda bulunduklarını konuştuk. İhtiyaç ve isteklerimizin önceliği konusunda konuştuk. Defterimize konuyla ilgili not tuttup çalışma kitabındaki etkinliği yaptık.

Üçüncü dersimizin kalan zamanında öğrencilerimiz Türkçe kitabındaki "Yerli Malı" metnine çalışıp çalışma kitabındaki ilk iki etkinliği yaptılar.

Dördüncü dersimizde Yerli Malı metninin görsel okuma, okuma ve okuduğunu anlama çalışmasını yaptık. Sözcük çalışmasını yaptık. Çalışma kitabındaki kalan etkinlikleri tamamlamaya çalıştık. Tablo ile ilgili etkinliği yarın tamamlayacağız.

Öğleden sonraki ilk dersimizde fen bilimleri yaptık. Ses ve ses şiddeti konusunu tekrar ettik. Ses kaynaklarını morpakampüsten çalışıp doğal ve yapay ses kaynaklarını sınıflandırmayı kavramaya çalıştık.
Son dersimizde ses kaynakları ile ilgili defterimize not tuttup kes yapıştır etkinliği yaptık.

Okul çıkışı ikinci grup öğrencilerimiz ile sözcük türetme çalışması yaptık. Bölme işleminde sıkıntısı olan öğrencilerimiz ile bireysel çalışma yaptık. Bir iki öğrencimiz hariç sınıfın geneli konuyu kavradı. Zamanla yaptığımız alıştırmalar sonucunda konu öğrenilecektir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder