5 Kasım 2015 Perşembe

Bu Okul Hepimizin

Ödev kontrolümüzü yaptık. Ödevlerde eksiği olan öğrencilerimize yardımcı oldum. Ödev kontrolüm sırasında öğrencilerim hayat bilgisi kitabındaki özenli kullanırım konusunu okuyup hazırlık sorusunu çalıştılar. Kalan zamanımızda öğrencilerimizden birinin çantasını ve araç - gereçlerini inceledik. Eşyalarını düzenli kullanıp kullanmadığını soru cevap ile anlamaya çalıştık. Olumsuz bir durum var ise nasıl çözülmesi gerektiği üzerinde konuştuk. Kalan zamanımızda hazırladığım sunum yardımı ile okulumuz ve sınıf eşyalarımızı hatırladık. Bu eşyaların özenli kullanılması gerektiğini soru cevap yöntemi ile kavradık.

İkinci dersimizde hayat bilgisinden özenli kullanırım konusunu okuyup sorularını yanıtladık. Çalışma kitabındaki konuyla ilgili olan etkinliği çalıştık. Detaylı bir şekilde sorunu ve bu sorunun çözüm yollarını bulmaya çalıştık. Bugün hayat bilgisinden verdiğim ödev bu etkinliğe benzediği için konu üzerinde çok durduk. Deftere konuyla ilgili not tutma çalışmasını yarın yapacağız.

Üçüncü ve dördüncü dersimizin bir kısmında matematik yaptık. Matematik kitabındaki ritmik saymalar konusunu çalıştık. Ders kitabındaki etkinlikleri tamamladık. Yarın çalışma kitabındaki ritmik saymalar konusuyla ilgili etkinlikleri tamamlayacağız. Diğer hafta örüntü - sayı örüntüleri konusuna başlayacağız. Ritmik sayma konusu üzerinde fazla durmamızın sebebi öğrencilerimizin iyice konuyu kavrayabilmesini sağlamaktır. Ritmik saymayı yapamayan öğrenci dört işlemi yapamaz. Matematiğin temeli sayı ve sayma becerisidir. Bu yüzden ritmik sayma konusunu sürekli tekrar ettirmemiz gerekiyor. Dördüncü dersimizin kalan zamanında serbest çalışma yaptık. Kitap değişimlerini yaptık.

Öğleden sonraki ilk dersimizde rehberlik çalışması yaptık. Rehber öğretmenimizin verdiği cümle tamamlama etkinliğini yaptırdım. Bu çalışma Türkçe dersini desteklediği için Yürüyen Köşk metninin kalan etkinliklerini yarın yapacağız.

Son dersimizde oyun oynadık. Erkekler okulumuzun arka bahçesinde futbol oynadı. Kızlarda istedikleri serbest oyunları oynadılar.

İkinci grup öğrencilerimiz ile okul çıkışı matematik kursu yaptık. Deste - düzine konusu üzerinde bireysel çalışmalar, etkinlikler ve problem çözme çalışması yaptık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder