4 Kasım 2015 Çarşamba

Duygularımız

İlk dersimizde ödev kontrolü ile başladık. Ödev kontrolüm sırasında öğrencilerim "İğde Ağacı" metnini okudular. Daha sonra hayat bilgisinden duygularımız konusunu okuyup konuya hazırlık sorusuna çalıştılar. Kalan zamanımızda morpakampüsten konuyu çalıştık ve etkinliklerini tamamladık.

İkinci dersimizde duygularımız konusuna çalışmaya devam ettik. Hazırladığım sunum yardımı ile soru cevaplar yaptık. Duyguları yüz ifadelerimiz ile göstermeye çalıştık. Soru cevap ile duyguların bizi ve çevremizdeki insanları nasıl etkilediğini konuştuk. Konuyla ilgili defterimize not tuttuk.
Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten ritmik sayma konusuna çalışmaya devam ettik. Sunum yardımı ile yüzlük tablolar üzerinden 2 - 3 - 4  ve 5 şer ritmik saymaları oyunlaştırarak tekrarladık. Parmaklarımızı kullanarak çarpma işlemine ön hazırlık olacak şekilde ( 3 tane 4 kaç yapar) çalışmalar yaptık. Defterimize 4'er ve 5'er ritmik sayma ile ilgili tabloları yapıştırdık ve tablolar üzerinde sayma çalışmaları yaptık. Öğrencilerimi tek tek yanıma çağırarak 4'er ritmik sayma çalışması yaptırdım. Zorlanan öğrencilerimiz parmaklarını kullanarak üzerine sayma ile ritmik saymaları sürekli tekrar etmelidir. Öğrencilerimiz ritmik saymanın mantığını kavradı ama sürekli tekrar olmadığı zaman hızlanamayacaklar ve sayarken karıştıracaklardır. Bu durumda çarpma işlemi kazanımını etkileyecektir.

Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Türkçe'den dün verdiğim İğde Ağacı metnini çalıştık. Okuma çalışmaları yaptık. Metin anlama sorularını sınıfta çalıştık. Kalan zamanımızda Yürüyen Köşk metninin okuma çalışmasını yaptık. Metinle ilgili görsel okuma çalışması yaptık.

Son dersimizde okulumuzun ön bahçesinde koşma ve ısınma hareketleri yaptık. Kalan zamanımızda serbest oyun oynadık.

Okul çıkışı 1.öğrenci grubumuz ile matematikten geçmiş konuları tekrarlamak için çalışma kağıtlarından etkinlikler yaptık ve problem çözdük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder