9 Mayıs 2016 Pazartesi

Şiirde Konu Ve Ana Duygu

İlk dersimize hafta sonu yapılan çalışmaların değerlendirmesi ile başladık. Hafta içi yapılacak çalışmalar hakkında öğrencilerimizi bilgilendirdim. Geçen hafta fasulye ve nohut çimlendirme çalışması yapmıştık. Öğrencilerimizin yaptığı çalışmaları toprağa dikmeleri için eve gönderdim. Fasulye ve nohutlar köklenmişler. Orta boy bir kaba (altında delik falan olmayak, yoğurt kabı olabilir) dikip sınıfa getirecekler. Bitkilerin toprağa, suya ve Güneş ışığına ihtiyacı olduklarını yaprakları sayesinde solunum yaptıklarını konuştuk. Köklendirme çalışmasından sonra topraktaki besinlere ihtiyaçları olacağını bu yüzden toprağa dikmemiz gerektiğini konuştuk. Kaln zamanımızda hafta sonu için verdiğim Dünya çocukları konusunun araştırma çalışmasını inceledik. Farklı ülkelerin çocukları ile ilgili bulduğumuz bilgileri okuduk.

İkinci dersimizde hafta sonu ev çalışması olarak verdiğim ''Armağan'' şiirini yazma çalışmasını yaptık. Şiirin konusunu ve ana duygusunu bulma ile ilgili konuyu şiir üzerinden tekrar ettik. Şiirin konusunu ve ana duygusunu belirleyip yazdık. Çalışmasını bitiren öğrencilerimiz görsel çalışma ile şiiri desteklediler.
 

Üçüncü ve dördüncü dersimiz İngilizce idi.

Öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Matematikten simetri konusunu tekrar edip çalışma kağıtları üzerinden etkinlikler yaptık.

Son dersimizde okulumuzun arka bahçesinde serbest oyun etkinliği yaptık.

Okul çıkışı birinci grup öğrencilerimiz ile isim konusunu çalıştık. Tekil ve çoğul isim ile topluluk isimleri konusunu çalıştık. Konu ile ilgili çalışma kağıtlarından etkinlikler yaptık. Matematikten kesirler konusunu tekrar ettik. Konuyla ilgili test çözdük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder