8 Mayıs 2015 Cuma

Anneler Günü Kutlu Olsun

İlk dersimize ödev kontrolü ile başladık. Ödev kontrolüm sırasında öğrencilerim ödevlerindeki şiiri okuma çalışması yaptılar. Genel tekrar ve ritmik sayma çalışmaları yaptık. Zaman kavramına değindik.

İkinci dersimizde ödev olarak verdiğim "Annem" şiirini çalıştık. Takip ederek okuma ve metin anlama sorularını yaptık. Öğrencilerimde anneleri için yazdıkları şiirleri okumalarını istedim.

Üçüncü dersimizde Türkçe yaptık. Türkçe'den dinleme metninin kalan etkinliğini tamamladık. Tema sonu değerlendirme çalışmalarını yaptık.

Dördüncü dersimizde Türkçe defterimize "Annemize Türkü" şarkısının sözlerini yazdık. Daha sonra şarkının sözlerini okuyup ezberlemeye çalıştık. Parça parça şarkıyı öğrendik. Müzik ile beraber ritim tutarak söyledik. Şarkıyı sitemizin şarkılar sayfasına ekledim.

Öğleden sonraki ilk dersimizde hikaye kitabı değişimini ve haftalık kaçar kitap okunduğunu öğrencilerimi tek tek yanıma çağırarak konuştuk. Hafta sonu ödevlendirmesini yaptık. Yıl sonunda öğrencilerimin ezber yapacağı metinleri verdim. Kalan zamanımızda ve son dersimizde "Anneler Günü" ile ilgili kes - yapıştır etkinliğini çalıştık.


Okul çıkışı haftanın kitap kurdu panosunu değiştirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder