29 Mayıs 2015 Cuma

Yengeç Yaptık

İlk dersimize ödev kontrolü ile başladım. Ödev kontrolüm sırasında öğrencilerim "Gökkuşağı" metnini okudular. Takvim ve tarih konusunu tekrar ettik. Hava durumu tablosundan günün hava durumunu belirledik. Kalan zamanımızda ritmik saymaları tekrar ettik.

İkinci dersimizde Türkçe'den 2.değerlendirme çalışmasını yaptık. Çalışmasını önce bitiren öğrencilerimin kağıtlarını kontrol ettim. Yanlışlar var ise bireysel olarak çalıştık ve doğruyu bulduk. Değerlendirme çalışmasını bitiren öğrencilerime yeni çalışma kağıtları verdim. Değerlendirme çalışmasını bütün öğrencilerim bitirinceye kadar çalışmamıza devam ettik.

Üçüncü dersimizde Hayat Bilgisi yaptık. "Gökkuşağı" metninin okuma çalışmasını ve metin anlama sorularını yanıtladık. Hayat Bilgisi'nden renkler konusuyla ilgili metin arasında ilişki kurmaya çalıştık. Hayat Bilgisi çalışma kitabındaki konuyla ilgili etkinliği tamamladık.

Dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten problem çözmeye devam ettik. Bugün ödev olarak verdiğim problemlerden iki aşamalı olan bir problem ile çevre uzunluğunu bulmayla ilgili bir problemi örnek olarak defterimize yazıp çözdük. İki problemi de doğru çözen öğrencilerim defterlerine çıkartma yapıştırdım.

Öğleden sonraki iki dersimizde kes - yapıştır etkinliği yaptık. Öğrencilerime yengeçler ile ilgili kısa bir belgesel film ve çizgi film izledik. Yengeçler ile ilgili soru cevap yaptık. Daha sonra yengeç kes - yapıştır etkinliğini çalışmaya başladık. Çalışmasını bitiren öğrencilerim yengeçlerini panomuzda sergiledik. Dün yaptığımız "Gökkuşağı" boyama çalışmasını da panomuzda sergiledik. Hikaye kitabı değişimini ve ödevlendirmeyi yaptım.
 
Okul çıkışı yıl sonu etkinliğimizdeki "Harmandalı" zeybeği gösterisinin eşme figürünü çalıştık. Sahne düzeninde tekrar çalışması yaptık.  Çalışma zamanımız az olduğu ve her gün çalışamadığımız için bu gösteri bizi ve öğrencilerimizi zorlamaktadır. Umarım gösteri zamanına kadar yetiştirebiliriz.

Okul çıkışı haftanın kitap kurdu panosunu değiştirdim. Bu hafta genel olarak çoğu öğrencilerimiz okudukları kitap sayısını artırmış. Önceden çok okuyan öğrencilerimizde bir düşüş gözlemledim. Öğrencilerimiz kitaplarını şimdiye kadar hep kendileri seçtiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder