15 Mayıs 2015 Cuma

İlk dersimize ödev kontolü ile başladım. Ödev kontrolüm sırasında öğrencilerimde ödev olarak verdiğim tekerlemeleri ve ritmik saymaları çalıştılar. Genel tekrar çalışmalarını ve takvim konusu çalışmasını yaptık. Kalan zamanımızda "Bu Ne Dünya Kardeşim" şarkısını çalıştık.

İkinci dersimizde Hayat Bilgisi'nden 4. değerlendirme çalışmasını yaptık. Öğrencilerime soruları çözmeleri için belli bir süre verdim. Daha sonra soruları sırayla okuyarak cevaplandırdık.

Üçüncü dersimizde Türkçe yaptık. Türkçe'den "Masanın Rüyası" metninin çalışma kitabındaki etkinliklerini bitirdik. Kalan zamanımızda okuma çalışması yaptık.

Dördüncü dersimizde öğrencilerimi serbest görsel çalışma yapmaları için bıraktım. Resim çalışması yapmak istemeyen öğrencilerim yıl sonu etkinliği için verdiğim ezberlerini çalıştılar. Hikaye kitabı değişimini ve ödevlendirmeyi yaptım.

Sınıfımız öğrencilerinden Efe'nin yaptığı manzara resmini istek üzerine sitemize ekledim. :)
Öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Matematikten problem çözmeye devam ettik. İki aşamalı problemler çözdük.

Son dersimizi okulumuzun ön bahçesinde serbest oyun oynayarak geçirdik. Haftanın kitap kurtlarını okul çıkışındaki okuma yazma kursu ve yıl sonu etkinliği gösterisinden dolayı zaman bulamadığım için belirleyemedim. Sınıftaki ve sitemizdeki haftanın kitap kurtları panolarını en geç pazar günü değiştireceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder