21 Mayıs 2015 Perşembe

Verilmeyen Eksileni Bulma

İlk dersimize kısa bir sohbet ile başladık. Ödev kontrolünü yaptım. Dün öğrencilerime Türkçe dersinden değerlendirme çalışması vermiştim. Değerlendirme çalışmasını tek tek inceledim. Yanlışı olan öğrencilerimin yanlışlarını düzeltmeye çalıştım. Kalan zamanımızda genel tekrarlarımızı yaptık. Ritmik sayma çalışmalarını tekrar ettik.

İkinci dersimizde Türkçe yaptık. Türkçe'den "Besinler" şiirini tahtaya 3'er kişilik gruplar halinde çıkıp okuduk. Şiir ile ilgili soru cevap yaptık. Besinler konulu şarkı dinledik. Çalışma kitabındaki kalan etkinlikleri yapmaya devam ettik. Çalışma kitabındaki etkinlikleri yarın bitireceğiz.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde çıkarma işleminde verilmeyen eksileni bulma ile ilgili çalışmalar yaptık. Önce dün çalıştığımız verilmeyen çıkanı bulma konusunu tekrar ettik. Daha sonra defterimize verilmeyen eksileni bulmayla ilgili problem yazdık. Problemi sınıfta canlandırdık. Problemde istenilenin verilmeyen çıkan olduğunu kavramaya çalıştık. Problemi çıkarma işlemi ile yapmaya çalıştık. Verilmeyen eksileni bulmak için çıkan sayı ile kalan sayıyı toplayacağımız sonucuna ulaşmaya çalıştık. Pekiştirme yapmak için konuyla ilgili alıştırmalar yaptık. Konuyu çabuk kavrayan öğrencilerim defterlerine zor alıştırmalardan yazdım ve çözmelerini istedim. Bu zor çalışmaları da yapan öğrencilerimin defterlerine ileri düzey alıştırmalar ( ? + 5 + 7 = 20   ,    9 - ? + 5 = 12  vb. ) yazdım ve bunları çözmelerini istedim.

Öğleden sonraki  ilk dersimizde hikaye kitabı değişimini yaptık. Kalan zamanımızda resim çalışması yapacaktık ama zamanımız yeterli olmadığı için bir sonraki güne erteledik. Takip ettiğimiz çizgi filmimizin bir kısmını izledik.

Son dersimizde okulumuzun ön bahçesinde oyunlar oynadık. Okul çıkışında yıl sonu etkinliği için "Harmandalı" gösterisine çalışmaya devam ettik. Bugün 3. hareketi de gösterdik. Kızlar ve erkekler karışık olarak oynamaya başladılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder