27 Mayıs 2015 Çarşamba

İlk dersimize ödev kontrolü ile başladım. Ödev kontrolüm sırasında öğrencilerim Türkçe kitabındaki serbest okuma metinlerini okudular. Kalan zamanımızda dün hava durumu ile ilgili yaptığımız tablomuz üzerinden bugünün hava durumunu işaretledik. Tablo ile ilgili tekrar çalışması yaptık. Takvimimizden günün tarihini işaretledik.

İkinci dersimizde matematikten 2.değerlendirme çalışmasını yaptık. Değerlendirme çalışmalarını bir öncekine göre biraz zordu. Bundan sonraki değerlendirme çalışmaları da kademe kademe zorlaşarak devam edecek. Değerlendirme çalışmasını çabuk bitiren öğrencilerime toplama ve çıkarma alıştırmaları verdim. Bu öğrencilerim toplama ve çıkarma alıştırmalarını yaparken ben de değerlendirmede hatası olan öğrencilerimin hatalarını yanıma çağırıp gösterdim ve beraber soruları çözdük.

Üçüncü dersimizde Türkçe yaptık. Türkçe'den "Reklamlar" metnini okuduk. Metin ile ilgili görsel okuma çalışması yaptık. Çalışma kitabındaki 1. ve 2. etkinlikleri tamamladık.

Dördüncü dersimizde öğrencilerimi çalışmaları için serbest bıraktım. Bazı öğrencilerime okuma ve yazmada geri olanlara yardım etmeleri için görevlendirdim. Hikaye kitabı değişimini yaptık. Ödevlendirmeyi yaptım. Yarın Türkçe dersinde ödev olarak verdiğim "Hoca'nın Eşeği" metnini çalışacağız.

Öğleden sonraki dersilerimizde yıl sonu etkinliğimiz için genel prova çalışması yaptık. Öğrencilerimize sahnede gösteriyi nasıl sunacaklarını gösterdik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder