7 Kasım 2016 Pazartesi

Yatay, Dikey Ve Eğik Doğrular

İlk dersimize hafta sonu yapılan çalışmaların değerlendirmesini ve hafta içi yapacağımız çalışmalar hakkında bilgilendirme çalışmasını yaparak başladım. Kalan zamanımızda hafta sonu için verdiğim fen bilimleri dersi çalışmalarının ve Atatürk'ün hayatı etkinliğinin kontrolünü yaptık.

İkinci ve üçüncü dersimizde matematik yaptık. Doğru, ışın ve doğru parçasının gösterilişini ve tekrar ettik. Örnekler ile konuyu pekiştirdik. Kitabımızdaki durgun suya göre doğrunun nasıl yatay, dikey ve eğik olacağını uygulamalı olarak gösterdik ve tahtada bunların çizimlerini yaptık. Defterimize konuyla ilgili görsel etkinlik yaptık. Görsel etkinlikte verilen modele göre doğrular çizim bunların yatay, dikey veya eğik şekilde nasıl çizilmesi gerektiğini kavramaya çalıştık.

Dördüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. Kuvvetin sebep olabileceği tehlikeler konusunu morpakampüsün animasyonlarını izleyerek soru cevaplar şeklinde açıklamaya çalıştık. Çevremizden örnekler verdik. Kitabımızdaki konuyla ilgili görselleri kullanarak defterimize not tuttuk. Fen bilimlerinin ikinci ünitesini bitirdik. Öğrencilerimize fen bilimlerinin ikinci kitaplarını verdim. Madde ünitesi ile dersimize devam edeceğiz.
Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Atatürk'ün hayatı metninin okuma çalışmasını yaptık. Atatrük'ün hayatı ile ilgili bilgileri tekrar ettik. çalışma kitabındaki konuyla ilgili etkinlikleri tamamladık.

Son dersimizde temel ısınma hareketlerini yaptık. Kalan zamanımızda takımlı yakan top oyunu oynadık.

Okul çıkışı birinci grup öğrencilerimiz ile eş sesli kelimeler konusunu çalıştık. Konuyla ilgili etkinlikler yaptık. Romen rakamları ile ilgili problem kurma ve çözme çalışması yaptık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder