27 Ekim 2015 Salı

Atatürk'ün Hayatı

İlk dersimize ödev kontrolü ile başladım. Ödev kontrolüm sırasında öğrencilerim dün verdiğim "Bir Kahraman Doğdu" metnini okuma çalışması yaptılar. Kalan zamanımızda bu metin üzerinden çalışmalarımıza devam ettik. Metni okuduk. Metin anlama sorularını yanıtladık. Atatürk'ün hayatıyla ilgili bilgileri tekrarladık.

İkinci dersimizde Türkçe kitabındaki çocuklardan zarar gelmez metninin çalışma kitabındaki son iki etkinliğini tamamladık.

Üçüncü ve dördüncü dersimiz İngilizce idi. İngilizce'den sınıftaki kurallar ile ilgili basit kalıplar öğrenilmiş.

Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Türkçe'den yeni metne geçtik. "Atatürk'ü Gördüm Düşümde" şiirini okuduk. Görsel okuma yaptık. Şiirle ilgili soru cevap yaptık. Çalışma kitabındaki şiirle ilgili iki etkinliği bitirdik.

Son dersimizde ödevlendirmeyi yaptım. Hikaye kitabı değişimlerini yaptık. Kalan zamanımızda öğrencilerimi çalışmaları için serbest bıraktım. Bireysel olarak bir kaç öğrencim ile çalışma yaptım.

İkinci grup öğrencilerimiz ile kursta dün yaptığımız çalışma kağıtlarını tamamladık. Bireysel olarak öğrencilerime çalışma kağıtları üzerinden konuyla ilgili yardımcı oldum. Harf ve hece bilgisi konusunu tekrar edip pekiştirmeye çalıştık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder