20 Ekim 2015 Salı

Tema Değerlendirme

İlk dersimize ödev kontrolü ile başladım. Öğrencilerim ödev kontrolüm sırasında Türkçe kitabındaki serbest okuma metinlerinden çiftçinin oğulları hikayesini okudular. Hikaye ile ilgili soru cevap yaptık. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde 1.temayla ilgili çalışma kitabındaki değerlendirme çalışmalarını bitirdik.

Üçüncü ve dördüncü dersimiz İngilizce idi. İngilizce dersinde "Günaydın" kalıbı üzerinden çalışmalar yapılmış.

Öğleden sonraki ilk dersimizde ana renkler ve ara renklerin oluluşu üzerine etkinlik yaptık. Etkinliği bugün tamamlayamadığımız için bir sonraki serbest etkinlik veya görsel sanatlar dersinde tamamlayacağız.

2. grup ile Türkçe kursu yaptık. Hece bilgisi üzerine morpakampüsten konuyu çalıştık. Hazırladığım sunum yardımı ile ilk dersimizde konuyu pekiştirdik. Defterimize not tuttuk. İkinci saatte çalışma kağıdı ve test üzerinden sorular çözdük.

2 yorum:

  1. hocam çalışmalarınızı severek takip ediyorum.özellikle deftere not yazdırırken küçük resimleri nereden bulduğunuzu yazarsanız çok sevinirim.bazılarını bulamıyorum.teşekkürler....

    YanıtlaSil
  2. Aynı görselleri kullanmak zorunda değilsiniz. Konuya uygun farklı görselleri word sayfasında düzenleyip kullanabilirsiniz. Ben googledan konuya uygun olarak buluyorum.

    YanıtlaSil