4 Ekim 2016 Salı

Hareket Nedir?

İlk dersimize dün ev çalışması olarak verdiğim sayıları karşılaştırma ve sıralama etkinliğinin kontrolü ile başladık. Çalışma kağıdındaki etkinlikleri birlikte yaptık. Büyüktür ve küçüktür işaretlerini tekrar ettik. Çalışma kağıdındaki hataları düzelttik. Öğrencilerimiz üç basamaklı sayılarla ilgili çalışma yaparken çalışma kağıdındaki sayıları mutlaka sürekli okumaları gerekmektedir. Bazen sayıların okunuşlarında hatalar olabiliyor. Bugün bu çalışmayı sürekli yaptık.

İkinci dersimizde hayat bilgisi yaptık. Hayat bilgisinden dün çalıştığımız duygularımız konusunun çalışma kitabındaki etkinliklerini tamamladık.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde fen bilimleri yaptık. Fen bilimlerinden yeni üniteye giriş yaptık. öncelikle hareket denilince aklımıza ne geliyor sorusu ile beyin fırtınası yaptık. Kavram haritası oluşturduk. Daha sonra morpakampüsteki konuyla ilgili oyunu oynayıp hareketin ne olduğunu kavramaya çalıştık. Canlı ve cansız varlıkların hareket özelliklerinin neler olabileceğini konuştuk. Cansız varlıkların bir etki olmadan hareket edemeyeceğini kavradık. Defterimize konuyla ilgili not tuttuk. Canlı varlıkların hareket özellikleriyle ilgili defterimize etkinlik yaptık.
Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Dün Sami Öğretmen metnine başlamıştık. Metnin okuma ve okuduğunu anlama çalışmalarını yaptık. çalışma kitabındaki ilk iki etkinliği bitirdik.

Son dersimizde serbets oyun etkinliği yaptık. Okulumuzun arka bahçesinde yakan top oynadık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder