8 Nisan 2016 Cuma

Genel Tekrar Çalışmaları

İlk dersimize hafta içi yapılan çalışmaların kısaca değerlendirmesi niteliğinde rehberlik çalışması ile başladık. Hayat bilgisinden ikinci kitaptaki tema sonu değerlendirme çalışmalarını dün yapmaya başlamıştık. Tema ile ilgili klasik sorulardan oluşan değerlendirme çalışması yaptık. Tema ile ilgili soruları tahtaya yazdım ve öğrencilerimden defterlerindeki bilgilerden yararlanarak soruları yanıtlamalarını istedim. Bu çalışmamız ikinci derste de devam etti. Bireysel olarak çalışmasını bitiren öğrencilerimin yanıtlarını kontrol ettim. Kalan zamanımızda çalışma kağıtları üzerinden tasarruflu olma konusu ile ilgili etkinlik yaptık.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde Türkçeden ikinci kitabı bugün bitirdik. Kitabın sonundaki değerlendirme çalışmlarını yaptık. Çalışmamız dördüncü dersimizde de devam etti. Çalışılan dilbilgisi konularını pekiştirme çalışmaları yaptık.

Beşinci dersimizde çalışmları için öğrencilerimi serbest bıraktım. Okuma çalışmları için birkaç öğrencimi görevlendirdim. Kitap değişimi ve değerlendirme çalışmasını yaptık.

Öğleden sonraki dersimizde okulumuzun arka bahçesinde serbest oyun etkinliği yaptık.

Yarın öğleden sonra tekvando kursu yapılacaktır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder