15 Nisan 2016 Cuma

Tekrar Çalışmaları

İlk dersimize hayat bilgisi ile başladık. Benim Eşsiz Yuvam temasının tekrarı amacı ile değerlendirme çalışması yaptık. Öğrencilerimiz çalışmasını yaparken ödev kontrolünü ve bireysel çalışmaların değerlendirmesini yaptım.

İkinci dersimizde hayat bilgisinden doğal afetler konusunu çalışma kağıdı üzerinden etkinlik yaparak tekrar ettik. Tema değerlendirme çalışmasında hatası olan öğrencilerimiz gerekli düzeltmeleri yaptılar.

Üçüncü dersimizde matematikten doğal sayılarda yuvarlama ve sıralama konularını tekrar amacı ile çalışma kağıdı üzerinden etkinlikler yaptık.

Dördüncü dersimizde toplama işlemi ve toplama işleminde verilmeyen terimleri ve basamakları bulma ile ilgili çalışma kağıdı üzerinden etkinlikler yaptık.

Beşinci dersimizde Türkçe yaptık. Türkçeden İstanbul Dünyam metnin son iki çalışması kalmıştı. Çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık.

Öğleden sonraki son dersimizde Türkçeden işlediğimiz İstanbul Dünyam metni ile ilgili görsel çalışma yaptık. Hazırladığım İstanbul şehri silueti çalışmasını bilgisayardan açtım. Öğrencilerime bir şehir siluetinin nasıl çizilmesi gerektiğini tahtada kaba taslak gösterdim. Kağıdı nasıl kullanacaklarını açıkladım. Öğrencilerimiz çalışmasını yaparken kitap değişimi ve değerlendirme çalışmasını yaptım. Görsel çalışmayı öğrencilerimiz pazartesi günü devam edeceklerdir.

Pazartesi günü deneme sınavı yapacağımız için mutlaka hafta sonu tekrar çalışmları yapılmalıdır.

Yarın öğleden sonra tekvando kursu yapılacaktır. Önümüzdeki hafta kuşak sınavı yapılacağı için yarınki yapılacak çalışma önemlidir. Öğrencilerimizin eksiği var ise bu hafta bu eksikliklerini gidermelidirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder