6 Nisan 2016 Çarşamba

Ülkemizin Yönetimi - Sıvıları Ölçme Problemleri

İlk dersimize dün çalıştığımız vatan sevgisi, vatanımızın doğal ve tarihi güzellikleri konusunu hatırlayarak başladık.Morpakampüsten konuyu tekrar ettik. Çalışma etkinliklerini tamamladık. Farklı boyutlardaki kutuları kullanarak büyüklüklerine göre ülke,şehir,ilçe, mahalle ve köy kavramlarını benzeterek kavramaya çalıştık. Google mapsten ülkemizin dünya üzerindeki yerini ve çevresindeki denizleri inceledik.

İkinci dersimizde soru cevaplar yaparak ülke yönetimi hakkında öğrencilerimden düşüncelerini aldım. Ülkeyi yöneten kişilerin seçimler ile milletin seçtiğini bu yüzden ülkemizde demokratik bir yönetim anlayışının olduğunu konuştuk. Şehirlerin, ilçelerin, mahalle ve köylerin de yönetime ihtiyacı olduğunu bunun için görevli kişilerin olduğunu konuştuk. Yaşadığımız şehir ve ilçeden örnekler verdik. Defterimize konu ile ilgili not tuttuk.
Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Önceden hazırladığım iki gruptan oluşan 5'er problem kağıdını öğrencilerime dağıttım. Sıvıları ölçme ile ilgili problemleri öğrencilerimiz defterlerine yazıp çözümlerini yaptılar. problem çalışmasını bitiren öğrencilerimiz çözümlerini bireysel olarak kontrol edip hataları düzeltmeye çalıştım. Daha sonra problemleri tahtada öğrencilerimize çözdürdüm.

Öğleden sonraki ilk dersimizde görsel sanat etkinliği yaptık. Geçen sene okul sütü etkinliğinde inek görselini kullanmıştık. Bu sene kedi görselini kullandık. Çalışmasını bitiren öğrencilerimizin etkinliklerini panomuzda sergiledik.
Son dersimizde okulumuzun ön bahçesinde serbest oyun etkinliği yaptık.

Okul çıkışı birinci grup öğrencilerimiz ile cümle anlamı (destekleyici ve açıklayıcı ifadeler - sebep sonuç cümleleri) konuları ile ilgili test çözdük. Çalışma kağıtları üzerinden etkinlikler yaptık. Çalışmasını bitiren öğrencilerimize kendi çalışma fasiküllerinden matematikten işlenilen konular ile ilgili bölümlerin yapılmasını istedim. Çalışmaları bireysel olarak kontrol etmeye çalıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder