9 Ekim 2017 Pazartesi

Solunum Sistemi Organları - Sayı Örüntüsü

İlk dersimize hafta sonu yapılan çalışmalar hakkında konuşarak başladık. hafta sonu tekvando çalışması yapılmıştı. 29 Ekim için gösteri grubu hakkında tekvando öğretmenimiz öğrencilerimizi bilgilendirdi. Cuma günü solunum sistemine giriş yapmıştık. Soluk alıp verme olayını çalışmıştık. Hafta sonu için öğrencilerimize ön hazırlık çalışması vermiştim. Akciğer modeli çalışmalarını inceledik. Tahtaya solunum sistemini çizip öğrencilerimizin hazırladığı model ile karşılaştırdık. Solunum sistemi organlarını ve ne tür görevler yaptığını kitabımızdan ve morpakampüsten çalıştık.
İkinci dersimizde solunum sistemi organları ile ilgili çalıştığımız bölümlerin görsel etkinlikleri ile birlikte defterimize not tutma çalışmasını yaptık. Cuma günü solunum sistemi sağlığımıza çalışıp diğer hafta dolaşım sistemine başlayacağız.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde Türkçe yaptık. Türkçeden eş anlamlı sözcükler ile ilgili konuyu çalıştık. Geçtiğimiz yıllardaki ders notlarımızı inceledik. Kes - yapıştır etkinliği ile yeni öğrendiğimiz eş anlamlı kelimelerin notunu defterimize tuttuk. Türkçe dersine bu sene kelime anlamı ile başladık. Dilbilgisi ile ilgili konuları paragraf anlamından sonra çalışacağız.


Öğleden sonraki ilk dersimizde matematikten 4, 5 ve 6 basamaklı sayılarda ritmik sayma ve sayı örüntüleri konularına başladık. 50, 100, 250, 500 vs. şeklinde ritmik saymalar yaptık. Ev çalışması bu konu ile ilgilidir. Bu hafta sayı örüntülerine ve ritmik saymalara devam edeceğiz.

Son dersimizde görsel etkinlik yaptık. Geçtiğimiz hafta "Kedi Tablosu" görseline başlamıştık. bugün çalışmamıza devam ettik. Birkaç öğrencimiz çalışmasını bitirdi. Öğrencilerimizin çalışmaları büyük ölçüde tamamlandı. Boyamalarda eksikler vardı. Çalışmaları haftaya toplayıp yeni görsel çalışmaya başlayacağız.

Seminer çalışmamız olduğu için okul çıkışı bugün kurs ve halk oyunları çalışması yapamadık. Çalışmaların telafisini yapacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder