6 Aralık 2014 Cumartesi

05 Aralık Cuma günü yaptığımız etkinlikler:
İlk dersimize ödev kontrolü ile başladım. Ödev kontrolü yaparken diğer öğrencilere okuma yazma kitabımızdaki öğrendiğimiz seslerle ilgili yapmaları gereken sayfaları söyledim. Ben ödev kontrolünü yaparken herkes söylediğim sayfaları okuyup gerekli yazma çalışmalarını yaptılar. Ben de o sırada öğrencilerin tek tek ödevlerini kontrol edip kelime ve cümle okutma çalışması yaptırdım.

İkinci dersimizde matematik yaptık. Matematik konusu olan eşlik ve eşitlik kavramlarına çalıştık. Kitabımızdaki etkinlikleri yapıp bitirdik.

Üçüncü dersimizde "k" sesini tekrar ettik. "k" sesiyle ilgili kısa bir çizgi film izledik. Kitabımızdan "k" sesine giriş yaptık. "k" sesinin yazılışı biraz zor olduğu için hazırladığım çalışma kağıtlarını yaptık. Öğrenciler çalışma kağıtlarını yaparken ben de tek tek öğrencilerin yanına gidip çalışma kağıdındaki hece birleştirmeleri ve kelimeleri okuttum.

Dördüncü dersimizin sonuna doğru öğrencilerimin defterlerine kartal görselini yapıştırdım. Öğleden sonraki ilk dersimizde dikte çalışması yaptırdım. Tahtaya ve bilgisayara öğrencilerimi tek tek kaldırıp yazmalarını sağladım. Bazı öğrencilerimiz bilgisayarda klavyede seslerin yerlerini yardım almadan bulmaya başladılar. Dikte çalışmalarında her geçen gün hızlanmaya başladık. Artık daha hızlı ve daha çok kelime yazmaya başladık.

Son dersimizde yarım kalan çizgi filmimizin bir kısmını izledik. Yine yarım kaldı. :) Ses öğretiminde hızlandığımız için haftalık olarak planladığım etkinliklerin bir kısmı yetişmiyor maalesef. :( Dikte çalışmamızdan birkaç fotoğraf;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder