23 Aralık 2014 Salı

İlk dersimizde okuma yazma kitabımızdaki "b" sesi etkinliklerini çalışmaya başladık. Öğrencilerim çalışmalarını yaparken verdiğim okuma metinlerini tek tek yanlarına gidip okuttum. Defterlerine yazdıkları cümlelerden okuma çalışması yaptırdım.

İkinci dersimizde "ö" sesi ile ilgili dikte çalışması yaptık."ö" sesi açık ve kapalı heceleri yazdık. Daha sonra anlamlı kelimeler oluşturmaya çalıştık.

Üçüncü dersimizde Hayat Bilgisi yaptık. Hayat Bilgisi'nden trafikte sürücüler tarafından fark edilebilme ve trafik kurallarına çalıştık. Derse dikkat etmek için büyük bir kısmı kapalı olan bir fotoğrafın olduğu sunumları kullandım. Öğrencilerden fotoğrafın ne olabileceğini sordum. Fotoğrafın çok küçük ve çok büyük olanlarını gösterdim. Öğrenciler tam yanıt veremeyince bir varlığı görebilmemiz için onu engelleyen bir durumun olmaması gerektiği sonucunu çıkardık. Kitabımızdaki resimleri inceledik. Trafik kurallarına uygun olan olmayan davranışlarla ilgili hazırladığım sunumu çalıştık. Soru-cavp yaptık. Çalışma kitabındaki boyama etkinliğini ödev olarak verdim.

Dördüncü dersimizde ve öğleden sonraki ilk dersimizin bir kısmında Matematik yaptık. Matematikten sıra sayılarına çalıştık. Bunun için önce durakta bekleyen yolcular dramasını ve daha sonra okulumuz kantinin durumunu anlatan drama çalışması yaptık. Hazırladığım çalışma kağıdını bilgisayardan gösterdim. Çalışma kağıdında süper lig takımlarından 8 tanesinin armasını ve aldıkları puanları yazdım. Bunları en çok puan alandan en az puan alana doğru sıraladık. Sıralama yaparken "1. - 2. - 3. ...." şeklinde yapmayı öğrendik. Hazırladığım sunum ile farklı spor dallarından yarışlar gösterdim. Bu yarışlardaki sıralamaları söyledik. Matematik çalışma kitabındaki etkinliklerden bir tanesini sınıfta yaptık. Geri kalanını diğer dersimizde tamamlayacağız.

Son dersimizde "b" sesi kartını süsledik. Tamamlayan öğrencilerimizin çalışmalarını panomuzda sergiledik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder