9 Aralık 2014 Salı

Bugün ilk dersimizin yarısında e-okul sistemi için öğrencilerimizin fotoğrafını çektik. Ödev kontrolüm bu yüzden ikinci dersimizden bayağı zaman aldı. Ödev kontrolü sırasında öğrencilere okuma yazma kitaplarındaki "ı" sesiyle ilgili çalışmaları yapmalarını söyledim. Öğrenciler çalışmalarını yaparken bende tek tek ödev kontolü yaptım. Öğrencilere cümle okutma çalışmaları yaptırdım.

İkinci dersimizin sonuna doğru matematik dersini yapmaya başladık. Önceden bir kutunun içie koyduğum geometrik cisimleri sıranın üzerine dizdim. Öğrencilerden bu cisimlere benzeyen varlıklar söylemelerini istedim. Küp, küre, silindir, prizma ve koninin şekillerinin nasıl olduğunu inceledik. Hazırladığım sunum yardımıyla kitabımızdaki konuyla ilgili çalışmaları yaptık.

Dördüncü dersimizde ve öğleden sonraki ilk dersimizde dikte çalışması yaptık. Öğrencilerin defterlerine "ırmak" görselini yapıştırdım. Önce cümleyi söyledim. Daha sonra cümleyi parçalayarak yazamayan öğrencilerinde yazmasını sağlamak için kelimeleri hecelere parçalayarak okumalarını ve yazmalarını sağladım. Öğrencileri tek tek tahtaya kaldırıp cümlelerdeki kelimeleri yazmalarını istedim.

Son dersimizde dikte çalışmamızı okuduk. Okuduğumuz metinle ilgili öğrencilere sorular sordum. Kalan zamanımızda çizgi film izledik. "Sevimli Canavarlar" filmiyle beraber 3. filmimizi bugün bitirmiş olduk.

Öğrencilere dün ödev olarak verdiğim "ı" sesi süsleme kartını panomuzda sergiledik. Farklı süsleme çalışmaları yapan öğrencilerimiz vardı. Yaptıkları çalışmaları öğrencilere gösterdim ve nasıl yaptıklarını sordum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder