29 Aralık 2014 Pazartesi

z Sesine Geçtik

2014'ün son haftasına başladık. İlk dersimizde öğrencilerime "ş" sesiyle ilgili okuma yazma kitabımızdaki kalan etkinlikleri yapmalarını söyledim. Öğrencilerim etkinliklerini tamamlarken bende tek tek öğrencilerimin okumalarını değerlendirdim. Hafta sonu için hazırladığım okuma kitapçığından aldığım cümleleri kullanarak okuma değerlendirmesini yaptım.

İkinci dersimizde matematik yaptık. Matematik dersinden uzunlukları ölçmeyle ilgili morpakampüsten konumuzu tekrar ettik. Fasulyelerimizi ve ataşlarımızı kullanarak verilen bir varlığın uzunluğunu ölçmeyi çalıştık. Bunun için hazırladığım çalışma kağıdını kullandık. Kulaç, karış, ayak, adım ve metreyi tekrar ettik. Çalışma kağıdının sınıfımızda yapmadığımız etkinliklerini ödev olarak verdim.

Üçüncü dersimizin kalan kısmında alfabemiz şarkısını dinleyerek öğrendiğimiz sesleri tekrar etmeye çalıştık. "z" sesiyle ilgili hikaye ve şarkı dinleyerek sesi hissettik. İsminde "z" sesi olan varlıkları bulmaya çalıştık. Yazılışını çalıştıktan sonra fasikülümüzdeki etkinlikleri yapmaya başladık. Öğrencilerim fasiküldeki çalışmalarını yaparken ben de tek tek öğrencilerimin yanına giderek fasiküldeki kelime ve cümleleri okuttum.

Öğleden sonraki ilk dersimizde ilçemiz emniyet müdürlüğünün hazırladığı "Trafik Kuralları" seminerine katıldık. Polis arkadaşlarımız trafik kurallarıyla ilgili olarak öğrencilerimizi bilgilendirdiler.

Son dersimizde "z" sesi fasikülündeki etkinlikleri tamamlayamayan öğrencilerimiz çalışmalarına devam ettiler. Çalışmalarını tamamlayan öğrencilerimiz cümle kutumuzdaki cümleleri okudular.

Yeni yıl ile ilgili kart hazırlayacaktık ama "Trafik Kuralları" seminerinden dolayı etkinliğimizi yarın ve çarşamba günü yapacağız.

Okul çıkışı salyangozumuza ve sınıfımızın zeminine "z" sesini yazdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder