12 Aralık 2014 Cuma

İlk dersimizde öğrencilerden okuma yazma kitabımızdaki "y" sesiyle ilgili etkinlikleri yapmalarını istedim. Etkinliklerdeki kelimeleri ve cümleleri okuyup boş satırlara yazmaları gerektiğini anlattım. Öğrencilerim çalışmalarını yaparken bende ödev kontrolünü yaptım. Tek tek öğrencilere cümleler okuttum. Ödev kontrolü sırasında ses birleştirmeyi öğrenen ve okuma hızını artıran öğrencilere öğreneceğimiz sesleri de gösterek kelime oluşturma ve okuma çalışması yaptırdım.

İkinci ve üçüncü dersimizde matematik yaptık. Geometrik cisimleri tekrar etmek için morpakampüsteki etkinlikleri yaptırdım. Etkinlikleri yaparken sınıfa getirdiğim geometrik cisimleri kullandık. Daha sonra yeni konumuza geçtik. Bir sayıya karşılık gelen çokluk konusunu çalıştık. Önceki derslerimizde ve etkinliklerimizde bu konuyu çalışmıştık. Eşlik ve eşitlik konusuna değinerek iki sayının eş değil eşit olabileceğini hatırladık. Öğrencilere = işaretinin anlamını ve nasıl kullanacağımızı gösterdim. Çalışma kitabındaki etkinlikleri yaptık. Tamamlamayan öğrencilerimiz bu etkinlikleri evde tamamlamalıdır.

Dördüncü dersimizde ve öğleden sonraki ilk dersimizde dikte çalışması yaptık. Öğrencilerin defterlerine "y" sesi ve ünlü sesleri de kullanarak oluşturduğum açık ve kapalı hecelerin resmini yapıştırdım. Öğrencilerden bu heceleri okumalarını istedim. Tahtaya heceleri yazdık ve okuduk. Daha sonra öğrencilerime cümleler söyledim. Cümleleri defterlerine yazmalarını istedim. Yazmakta zorlanan öğrencilere kelime kelime söyleyerek yazmalarını sağladım.

Son dersimizde yeni bir çizgi filme başladık. Bu haftayı da bu şekilde tamamladık. Öğrencilerime hafta sonu için hazırladığım okuma kitapçığını hazırladım. Okuma kitapçığı kolay cümlelerden metin çalışmalarına doğru sayfalandırılmıştır. Öğrencilerimiz bu hafta sonu bol bol okuma çalışması yapmalıdır.

Okuma kitapçığımıza ulaşmak için; dosyalar / "y" sesi çalışma kağıtları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder