10 Aralık 2014 Çarşamba

Soru Cümlelerini Ve Soru İşaretini Öğrendik

İlk dersimizde okuma ve yazma çalışması yaptık. Önceden hazırladığım okuma metnini bilgisayardan açtım. Öğrencilerden bu metni okumalarını ve daha sonra defterlerine yazmalarını istedim. Öğrenciler verdiğim çalışmayı yaparken tek tek ödev kontrolünü yaptım. Öğrencilere cümleler okuttum. Geometrik cisimler ile ilgili sorular sordum. Bilgisayardan yazdıkları metinlen kelime ve cümleler okuttum.

İkinci dersimizin bir kısmında çalışmamıza devam ettik. Kalan zamanında matematik dersi yapmaya başladık. Matematik çalışma kitabımızdaki değerlendirme çalışmalarını bitirdik. Geometrik cisimler ile ilgili etkinlikleri yaptık.

Dördüncü dersimizde soru cümleleri ve soru işareti ile ilgili çalışmamızı yaptık. Önce öğrencilere birbirlerine sorular sormalarını ve soruları cevaplandırmalarını istedim. Hazırladığım sunumdaki görselleri inceledik ve bu görsellerle ilgi cümleleri okuduk. Soru sorulan cümleleri cevaplandırdık. Soru cümlelerine dikkat ettik. Öğrencilere soru sorulan cümlelerin sonuna ? işareti konulması gerektiğini söyledim. Zaten önceki dikte çalışmalarımızda bu konuya sürekli değiniyoruz. Öğrencilerin kavramasında sıkıntı olmadı. ? işaretinin şeklini gösterdim. Öğrencilere hazırladığım çalışma kağıdını dağıttım. Öğrenciler çalışma kağıdını yaparken bende kağıttaki sru cümlelerini öğrencilere tek tek okuttum.

Soru işareti ve soru cümleleri ile ilgili çalışma kağıdımız dosyalar sayfasında yüklüdür.

Öğleden sonraki iki dersimizde görsel sanat etkinliklerinden "Çilek Adam" yaptık. Çalışmamız uzun ve yorucu geçti ama öğrencilerimin büyük bir çoğunluğu çalışmasını bitirdi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder