16 Aralık 2014 Salı

İlk dersimize ödev kontrolü ile başladım. Ödev kontolüm sırasında öğrencilerimde okuma yazma kitabımızdaki "s" sesi etkinliklerini yapıp bitirdiler. Ödev kontrolüm sırasında öğrencilerime artık cümleler okutmaya başladım.

İkinci dersimizde "s" sesiyle ilgili hece oluşturma çalışması yaptık. Hece çalışmasını dün yapacaktım ama sesin yazılışında öğrencilerim biraz zorlandı o yüzden dikte çalışmasını bugün yapmak zorunda kaldım. İkinci dersimizde açık ve kapalı heceleri oluşturduk. Hecelerden kelime oluşturma çalışması yaptık.

Üçüncü dersimizde Hayat Bilgisi yaptık. Hayat Bilgisi kitabımızdaki doğal afetler konusuna giriş yaptık. Tahtaya iletişim araçlarının ve doğal afetlerin resimlerinden yapıştırdım. Öğrencilerime bu görseller ile ilgili sorular sordum.Hazırladığım sunum ile doğal afetler konusuna giriş yaptık.

Dördüncü dersimizde matematikten bir çokluktan istenilen sayı kadarını ayırlamayla ilgili morpakampüsten etkinlikleri yaptık. Matematik çalışma kitabımızdaki konuyla ilgili etkinlikleri yaptık.

Öğleden sonraki ilk dersimizde dikte çalışması yaptık.Öğrencilerin defterlerine "s" sesi açık ve kapalı hecelerin olduğu bir görsel yapıştırdım. Dikte çalışmalarını önceden yazmakta zorlanan öğrencilerim için kelimeleri parçalayıp heceleri ses kartları ile oluşturup gösteriyordum. Bugün bu çalışmayı yapmadım. Önce cümleyi söyledim. Daha sonra kelime kelime söyleyerek öğrencilerimin yazmasını sağladım.

Son dersimizde "palyaço" ile ilgili boyama ve kesme etkinliği yaptık. Öğrencilerimden boyama çalışmalarına özen göstermelerini istediğim için çalışmamız yetişmedi. Bu yüzden yarın devam edeceğiz. Boyama çalışmaları ne kadar da istediğim gibi olmasa iki öğrencimiz bitirdi. Onların çalışmalarını panomuzda sergiledik. Etkinliğin taslağına görsel etkinlikler sayfasından ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder