22 Aralık 2014 Pazartesi

b Sesine Geçtik

Geçen hafta cuma günü "ö" sesini çalışmıştık. Bugün ilk dersimizde okuma yazma kitabımızdaki "ö" sesi etkinliklerini tamamladık. Öğrencilerim etkinlikleri çalışırken ben de bireysel çalışma yaptırdım. Hafta sonu için verdiğim ödevleri kontrol ettim. Okuma çalışması yaptırdım.

İkinci dersimizde "ö" sesiyle ilgili hece oluşturma ve dikte çalışması yaptık. Hecelerden kelimeler oluşturup defterimize yazdık. Dikte çalışmamız üçüncü dersin yarısına kadar sürdü.

Üçüncü dersimizin kalan zamanında "b" sesini çalışmaya başladık. Morpakampüs'ünden hikaye dinledik ve hikayedeki sesi hissetme ve okuma sorularını cevaplandırdık. Ardından "b" sesiyle ilgili 2 tane şarkı dinledik. Sesin yazılışına çalıştık.

Dördüncü dersimizde "b" sesi fasikülümüzü çalışmaya başladık. Fasikülden önce "b" "B" seslerini yazma çalışmalarını öğrencilerim yapmaya başladı. Bende tek tek öğrencilerim yanına giderek hece ve kelime oluşturma çalışması yaptırdım. Seslerin yazılışını bitiren öğrencilerim defterlerine "b" "B" ve "Bb" şeklinde birer satır (bazıları fazla) :) yazdılar. Daha sonra tekrar fasikülden gösterdiğim sayfaları çalıştılar.

Öğleden sonraki ilk dersimizde "b" sesi fasikülünden kalan etkinlikleri çalışmaya devam ettik. 2 ders saati içerisinde sınıfımın yarısı fasikülü çalışıp bitirdi. Son dersimizde fasikül çalışmasını bitiren öğrencilerim serbest olarak çalıştılar. Oyun hamuru oynadılar. Resim yaptılar. Okuma ve yazmada geride olan öğrencilerimi tek tek yanıma çağırıp çalışma yaptık.

Okul çıkışı sınıfımızın zeminine ve salyangozumuza "b" sesini yazdım. "ö" sesi süsleme kartını getiren öğrencilerim çalışmasını panomuzda sergiledik.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder