28 Aralık 2014 Pazar

26 Aralık Cuma günü yaptığımız çalışmalar;

İlk dersimizde öğrencilerime okuma yazma kitabındaki "ş" sesi etkinliklerinden ilk 2 sayfayı yapmalarını söyledim. Öğrencilerim çalışmalarını tamamlarken ben de ödev kontrolünü yaptım. Okuması yavaş olan öğrencilerime okuma çalışması yaptırdım. Dersimizin kalan zamanında cümle okuma etkinliği yaptık. Bunun için renkli kağıtlara önceden yazdığım cümleleri bir kutunun içine koydum. Öğrencilerime sıralar belli bir zaman içinde bu cümleleri okuttum.
İlk teneffüste öğrencilerimiz aşı oldu. Bazı öğrencilerimizde endişe, bazılarında korku bazılarında cesaret vardı. :) Bir aksilik yaşanmadan aşı işini halletmiş olduk.

İkinci dersimizde öğrendiğimiz sesleri hazırladığım sunum ve alfabe şarkısı ile tekrar ettik. Kelime kelime dikte çalışması yaptık.

Üçüncü ve dördüncü dersimizin bir kısmında matematik yaptık. Matematikten uzunlukları ölçme konusuna başladık. Karış, kulaç, adım ve ayak ile varlıkların boylarını nasıl ölçebileceğimizi çalıştık. İlk önce öğrencilerime karışı gösterdim. Matematik kitaplarını ve sıralarının boylarını karışlarıyla ölçmelerini sağladım. Tek tek öğrencilerimin ellerinden tutup nasıl karışla ölçüm yapılacağını gösterdim. Karışla sırasını ölçen öğrencilerimiz sınıfımızdaki diğer eşyaları ölçtüler. Kulaç ile ölçüm yaptık. Ayak ile sınıfımızın zeminindeki seslerin arasındaki mesafeyi ölçtük. Uzunlukları "metre" ile ölçeceğimizi konuştuk. Metre ile tahtamızın boyunu ölçtük.  Matematik kitabımızdaki etkinlikleri yaptık.

Dördüncü dersimizin kalan zamanında ve öğleden sonraki ilk dersimizde dikte çalışması yaptık. Öğrencilerime cümleler söyledim. Kelime kelime tahtaya kaldırıp cümleleri yazmalarını sağladım. Defterlerimize cümleleri yazdık.

Son dersimizde çizgi filmimize kaldığımız yerden devam ettik. Önceki gün yaptığımız kirigami çalışmalarımızı evde tamamlayan öğrencilerimizin çalışmalarını panomuzda sergiledik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder