1 Aralık 2014 Pazartesi

Yeni haftaya hızlı bir giriş yaptık. Hafta sonu için hazırladığım "m" sesi çalışma kağıtlarını örnek alarak hazırladığım değerlendirme çalışmasını ilk dersimizde yaptık. Öğrencilere düzeylerine göre okuma çalışması yaptırdım.

İkinci dersimizde hafta sonu için verdiğim ödevlerin kontrolünü yaptım. Öğrencilerin defter düzenini ve yazılarını kontrol ettim. Defterlerinden kelime ve cümle okutma çalışması yaptırdım.

Üçüncü dersimizde "m" sesini tekrar etmek amacıyla kitabımızdaki "m" sesi etkinliklerinin bir kısmını yaptırdım. Kalan zamanımızda ve dördüncü dersimizde dikte çalışması yaptırdım. Bunun için öğrencilerin defterlerine  "mantar" görselini yapıştırdım. Altına metnimizi yazdık. Öğrencileri her kelime için tahtaya ve bilgisayara kaldırıp yazmalarını sağladım.

Öğleden sonraki ilk dersimizde matematikten onluk ve birlik kavramıyla ilgili kitabımızdaki etkinlikleri yaptık.
Son dersimizde "m" sesi süsleme kartımızı çalıştık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder