24 Aralık 2014 Çarşamba

ü Sesine Geçtik

İlk dersimize okuma çalışması yaparak başladık. Hazırladığım hızlı okuma metinlerini öğrencilerime dağıttım. Öğrencilerim okuma metinlerine çalışırken hızlı bir şekilde ödev kontrolünü yaptım. Daha sonra gruplar halinde ve bireysel çalıştıkları metinleri bilgisayardan okuttum.

İkinci dersimizde drama çalışması yaptık. Öğrencilerime "Horoz ile Tilki" hikayesini okudum. Bu hikayeyi canlandırmaya çalıştık. Öğrencilerim hikayede geçen hayvanların seslerini taklit etmeye çalıştılar. Horozun çıkardığı ses üzerinde çok durduk ve topluca bol bol söyledik. "ü" sesiyle ilgili şarkı dinledik ve şarkıda geçen varlıkların isimlerindeki "ü" seslerini bulmaya çalıştık.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde "ü" sesi fasikülümüzdeki çalışmaları yaptık. Öğrencilerim çalışmalarını yaparken ben de her zaman olduğu gibi tek tek yanlarına gidip bireysel çalışma yaptırdım. Ses birleştirme, hece ve kelime oluşturup okuma çalışmaları yaptırdım.


Öğleden sonraki ilk dersimizde sıra bildiren sayılar konusunu morpa kampüsten tekrar ettik. Kitabımızdaki kalan etkinlikleri bitirip hazırladığım çalışma kağıdındaki etkinlikleri yaptık. Kalan etkinlikleri ödev olarak verdim.

Son dersimizde öğrendiğimiz şarkıları tekrar ettik. Kalan zamanımızda sınıfımız öğrencisi Kayra'nın doğum gününü kutladık. Sevdiklerinle beraber sağlıklı, mutlu ve başarılı bir ömür geçirmen dileğiyle doğum günün kutlu olsun aslanım (^_^)

Okul çıkışında sınıfımızın zeminine ve salyangozumuza "ü" sesini yazdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder