19 Mart 2015 Perşembe

Çanakkale Türküsü

Bugün ilk dersimizi rehber öğretmenimiz yaptı. İkinci dersimize ödev kontrolünü yaparak başladım. Ödev kontrolüm sırasında öğrencilerim "Yaşlı Marangoz" metnini okudular. Genel tekrar çalışmalarını yaptık. Kalan zamanımızda Türkçe çalışma kitabındaki "Renklerin Lideri" metninin etkinliklerini tamamlamaya başladık.

Üçüncü dersimizde "Renklerin Lideri" metninin etkinliklerini tamamladık. Son etkinliğin konusuna (Hayalinizdeki bahçe) görsel çalışma ekledik. Bunun için öğrencilerimin kitaplarına küçük boş kağıt yapıştırdım. Öğrencilerim hayallerindeki bahçeynin resmini yaptılar.

Dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten çıkarma işlemi konusuna devam ettik. Defterimize çıkarma işlemleri yazıp çözdük. Çalışmayı tahtada yaptık. Zorlanan öğrencilerime yardımcı olmaya çalıştım. Birim küpleri ve abaküs kullandık. Parmaklarımızla geriye doğru sayma yaparak işlem sonuçlarını bulabileceğimize değindik.

Öğleden sonraki ilk dersimizde "Çanakkale Türküsü" nü defterimize yazdık. Türküyü ben söyledim, öğrencilerim defterlerine yazdılar. Daha sonra bilgisayardan yazdık. Eksiği olan öğrencilerim çalışmalarını tamamladılar. Defterlerine gösterdiğim alana "Çanakkale" ile ilgili görsel çalışma yaptık.

Son dersimizde yazdığımız türküyü okuma çalışması yaptık. Karaoke çalışması ile türküyü söylemeye çalıştık. Müzik ve serbest etkinlikler dersinde söylediğimiz şarkılara "Çanakkale Türküsü"nü de ekledik. Kalan zamanımızda hikaye değişimini yaptım. Ödevlendirmeyi yaparak günü bitirdik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder