9 Mart 2015 Pazartesi

Problem Kurma

Yeni bir haftaya yoğun bir çalışma programı ile başladık. İlk dersimizde öğrencilerimle kısa bir sohbet ettim. Hafta sonunu nasıl geçirdiklerini anlattılar. Ödev kontrolünü yaptım. Genel tekrar çalışmalarını yaptık. Okulumuz programında yer alan temizlik kontrolünü yaptık. Öğrencilerimizi okulumuza temiz ve düzenli bir şekilde gönderen bütün velilerimize teşekkür ederiz. :)

İkinci dersimizde matematik yaptık. Matematik defterlerine problem oluşturma çalışması yaptık. Bunun için öğrencilerime defterlerine yapıştırmaları için bir görsel verdim. Daha sonra bu görselden faydalanarak problem kurma çalışması yaptık. Bütün öğrencilerimin çalışmalarını kontrol edip hataları düzeltmeye çalıştım. Daha sonra yeni bir görsel dağıttım. Aynı şekilde görseli defterlerine yapıştırıp bununla ilgili bir problem kurmalarını istedim.

Üçüncü dersimizde okula çalışması yaptık. Türkçe kitabımızdaki serbest okuma metinlerinden birini okuduk. Sessiz ve sesli okuma ile takip ederek okuma çalışması yaptık. Kalan zamanımızda "İstiklal Marşı" nı şiir şeklinde okuma çalışması yaptık. Öğrencilerime fon müziği eşliğinde marşın okunuşunu içeren bir video izlettim. Okunuşuna eşlik etmeye çalıştık. Daha sonra bir kaç defa toplu hallde okuma çalışması yaptık.

Dördüncü dersimizde Türkçe kitabımızdaki dinleme metnine giriş yaptık. Hazırladığım sunum yardımıyla öğrencilerime spor dallarından resimler gösterdim. Bu spor dalları hakkında konuştuk. Kalan zamanımızda "Arkadaşım Eşek" şarkısının sözlerini öğrencilerime dağıttım. Okumaları için biraz zaman verdim. Daha sonra şarkıyı dinledik. Kareoke çalışması ile şarkıyı söylemeye çalıştık.

Öğleden sonraki ilk dersimizde Hayat Bilgisi yaptık. Hayat Bilgisi'nden hata yapabilirim konusunu morpa kampüsten çalıştık. Etkinliklerini tamamladık.

Son dersimizde öğrencilerimi çalışmaları için serbest bıraktım. Ben de hikaye kitaplarını okuyan öğrencilerimin hikaye kitaplarını değiştirdim. Okuma formlarını inceledim. Ödevlendirmeyi yaptım. Birkaç öğrencimle okuma yazma çalışması yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder