4 Mart 2015 Çarşamba

Sözlük Kullanmayı Öğrendik

Bugün rahatsızlığımdan dolayı yoğun bir çalışma yapmadık. İlk dersimize kısa bir sohbet ile başladım. Her zamanki gibi genel tekrarları yaptık. Takvimden bugünün tarihini işaretledik. Kalan zamanımızda Haya Bilgisi yaptık. Hayat Bilgisi'nden akrabalar konusuna değindik. Hazırladığım sunum yardımıyla soru - cevap yaptık.

İkinci dersimizde akrabalar konusuna devam ettik. hazırladığım slayt etkinliği ile öğrencilerimi bilgisayara kaldırıp bu etkinlikleri yapmalarını sağladım. Çalışma kitabındaki konuyla ilgili etkinliği tamamladık.

Üçüncü dersimizde dün verdiğim okuduğunu anlama çalışma kağıdını yaptık. Okuma çalışmaları yaptık. Metin anlama sorularını cevaplandırdık. Kalan zamanımızda sözlük kullanımına geçtik. Hazırladığım sunum yardımıyla sözlük ve alfabetik sıra hakkında konuştuk.

Dördüncü dersimizde üç tane cümle okuduk. Bu cümlelerin her birinde öğrencilerimin önceden bilmediği kelimelerden yazdım. Bu kelimeleri nerden buluruz sorusu ile sözlük kullanımına geçtik. Hazırladığım farklı sunum ile bir sözcüğü sözlükten nasıl bulunması gerektiğini adım adım anlattım. Daha sonra pekiştirme çalışmalarına geçtik. Basit sözcükleri söyledim, öğrencilerim bulup anlamlarını defterlerine yazdılar.

Öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Matematik dersinden sadece bir tane problem çözebildik. Daha sonra hikaye kitaplarının değişimini yaptım. Ödevlendirme çalışmasından sonra öğrencilerimi serbest çalışmaları için bıraktım. Ben de birkaç öğrencimle bireysel çalıştım.

Öğleden sonraki son dersimizde görsel çalışma yapacaktık. Ama boğazım daha fazla dayanmadı. :( Öğrencilerimi serbest çalışmaları için bıraktım. Umarım yarın iyi olursam görsel çalışmayı yaptıracağım. :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder