25 Mart 2015 Çarşamba

İlk dersimize ödev kontolü yaparak başladım. Ödev kontrolüm sırasında öğrencilerim "Rüzgar İle Güneş" metnini okudular. Matematik fasikülündeki çıkarma işlemlerini kontrol ettik ve yarın için yapılması gereken sayfaları işaretledik. Ritmik sayma çalışmaları yaptık. Takvim ve tarih konusuna değindik. Öğrencilerime ikinci derste Hayat Bilgisi'nden değerlendirme çalışması yapacağımızı söyledim. Test çalışması hakkında öğrencilerime açıklamalar yaptım. Örnek bir iki soru çözdük.

İkinci dersimizde Hayat Bilgisi'nden geçmiş konuları tekrar amacıyla değerlendirme çalışması yaptık. Öğrencilerime 10 sorudan oluşan test çalışmasını verdim. Zaten sınıfımdaki öğrencilerin büyük bir bölümü kurs çalışmalarında matematikten test çözdükleri için bu çalışmada zorlanmadılar. Belirlediğimiz süre bitince soruları sırayla okuyup yanıtladık. Yanlış cevaplarımızı düzelttik.

Üçüncü dersimizde Türkçe yaptık. Ödev olarak verdiğim "Rüzgar ile Güneş" metninin okuma ve okuduğunu anlama çalışmalarını yaptık.

Dördüncü dersimizde matematikten çıkarma işlemiyle ilgili problem çözmeye devam ettik. Toplama ve çıkarma işlemleri ile bunlarla ilgili problemler tam olarak kavrandığında çıkarma işleminde eksileni ve çıkanı bulmaya geçeceğiz.

Öğleden sonraki ilk dersimizde "Yağmur Hanım" metninin çalışma etkinliklerini hazırladığım sunum yardımıyla yaptık. Hikaye yazma etkinliğini ödev olarak önceden vermiştim. Son etkinliğini de yarın yapıp metni tamamlayacağız.

Son dersimizde "Kayıp Eşyaları Bulma" bulmacasını çözmeye çalıştık. Öğrencilerime belli bir zamn verdim. Herkes bulabildiği kadar varlığı bulmaya çalıştı. Daha sonra bulamadıklarımızın yerlerini öğrencilerime tarif ettirerek buldurmaya çalıştım. Kalan zamanımızda hikaye kitabı değişimi ve ödevlendirmeyi yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder