30 Mart 2015 Pazartesi

İlk dersimize hafta sonu etkinlikleri üzerine kısa bir sohbet ile başladık. Ödev kontrolünü yaptım. Genel tekrar çalışmalarını ve ritmik sayma konularını yaptık. Takvim ve tarih konusunu tekrar ettik.

İkinci dersimizde Hayat Bilgisi yaptık. Hayat Bilgisi'nden doğal afetler konusuna çalıştık. Doğal afetler konusunu birinci dönem işlediğimiz için hazırladığım sunum yardımıyla soru cevap şeklinde tekrar ettik. Deprem, sel, toprak kayması ve çığdan nasıl korunacağımızla ilgili soru cevap yaptık. Kitabımızdaki değerlendirme çalışmalarından eşleştirme bölümünü bitirdik.

Üçüncü dersimizde Türkçe yaptık. Türkçe'den "Keloğlan" metnine giriş yaptık. Öğrencilerime Keloğlan ile ilgili bildiklerini sorarak derse başladım. Keloğlan ile ilgili bir şarkı dinledik. Çizgi film izledik. Keloğlan metnini okuduk.

Dördüncü dersimizde Keloğlan metninin okuma çalışmasına devam ettik. Metin ile ilgili soru cevap yaptık. Kalan zamanımızda "Aslan ile Tilki" metnini çalıştık. Okuma çalışmasını yaptık. Metin inceleme sorularını cevaplandırdık.

Öğleden sonraki ilk dersimizde matematikten toplama ve çıkarma işlemleriyle ilgili alıştırmalar çözdük.

Son dersimizde öğrencilerimi serbest çalışmaları için bıraktım. Ödevlendirmeyi ve hikaye kitabı değişimini yaptım. Kalan zamanımda geri olan öğrencilerimle bireysel çalışma yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder