27 Mart 2015 Cuma

Çıkarma İşlemi Problemlerine Başladık

İlk dersimize kısa bir sohbet ile başladık. ödev kontrolünü yaptım. Takvim ve tarih konusuna değindik. Ritmik sayma çalışmaları yaptık. Kalan zamanımızda "Küçük Kızın Armağanı" metninin okuma çalışmalarını ve metin anlama sorularını yanıtladık.

İkinci dersimizde Hayat Bilgisi'nden geriye dönük olarak değerlendirme çalışması yaptık. Hazırladığım çoktan seçmeli değerlendirme 2 çalışmasını öğrencilerime dağıttım. Bitiren öğrencilerimin yanıtlarını kontrol ettim. Önceki değerlendirme çalışmaısna göre daha iyi bir sonuç aldık. Kalan zamanımızda öğrencilerime sırayla soruları okutup cevaplamalarını sağladım.

Üçüncü dersimizde ve dördüncü dersimizin yarısına kadar matematik yaptık. Matematikten çıkarma işlemi problemlerine geçtik. Geçtiğimiz günlerde giriş yapmıştık konuya. Bugün üzerinde daha fazla durduk. Çalışmamızın ikinci aşamasında verilen bir görsele göre veya modele göre problem kurup çözme çalışması yaptık.
Dördüncü dersimizin kalan zamanında dünkü boyama çalışmamıza devam ettik. Çalışmalarımızı panomuzda sergiledik.
Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Türkçe'den "Yağmur Hanım" metninin çalışma kitabındaki son etkinliğini tamamladık.

Son dersimizde takip ettiğimiz çizgi filmi bitirdik. Film üzerinde kısaca konuştuk. Hikaye değişimi ve ödevlendirmeyi yaptım.

Okul çıkışında haftalık hikaye kitabı okuma değerlendirmesini yaptım. Kitap kurtları panosunu değiştirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder